Cyberfunk



ja-prozac - 07 sty 2007, 20:40
" />gra zainspirowana tym zdjeciem: http://flickr.com/photos/25221569@N00/308751957/
i w dalszym planie powiesciami charlesa strossa i poznego gibsona.

AKcja gry toczy sie w niedalekiej, cyberpunkowej przyszlosci. Postacie
to mlodzi ludzie, dzieci swojej epoki wierzace w przyszlosc i swoje wizje
utopii/swiata.

Podstawowym pytaniem tej gry jest, czy utrzymaja swoje idealy
i doprowadzaja je do spelnienia zachowujac swoje wiezi grupowe
i swoje idealy bez wiekszej straty w zderzeniu z rzeczywistoscia.

To gra o marzeniach, przyszlosci i dorastaniu.

Mechanika bedzie sie opierac o conflict resolution w ktorym wazna
role beda odgrywaly relacje miedzy postaciami i ideal - marzenie
postaci osamym sobie w przyszlosci. Marzenia mozna zgubic,
a relacje zlamac.

Setting to sloneczna Kalifornia przyszlosci.

Na razie tyle.

ja-prozac




beacon - 07 sty 2007, 21:11
" />Jak prozaczkowi pisałem już na privie: pomysł do mnie trafia. Genezą nazwy jest fakt, że będzie to troszkę bardziej barwny cyberpunk, więc zmieniono go na 'funk'. I spoko, słoneczna Kalifornia +1.

Gra wygląda na to, że będzie dla mnie. Już mam w głowie pomysł jak można rozwiązać tą mechanikę, ale zobaczymy, co zapodasz. Powodzenia.

Aha - to w końcu to ma tyć 24 hours rpg, czy nie?



puc - 08 sty 2007, 16:16
" />Jak dla mnie ciekawie się zapowiada. Obraz przedstawiony jako inspiracja nie zbyt mi się kojarzy z pierwszym wyobrażeniem gry po przeczytaniu posta ja-prozaca, ale na pewno jakoś wpłynął. Jeśli system ukaże się skończony to chętnie kiedyś w niego zagram

BTW. Co to jest 24 hours RPG? chodzi o czas pisania, rozgrywki czy co?



Zuhar - 08 sty 2007, 20:57
" />Czas pisania. Masz dobę na napisanie pod hasła.




beacon - 08 sty 2007, 23:39
" />Nibykonkurs w dobę po prostu, na zachodzie się w to bawią. Pogooglaj, parę fajnych gier ludzie napisali.