Najlepsze openingi !



sketch - N lis 08, 2009 1:49 am
Na początek parę spraw organizacyjnych : )
Plansze będą cztery, chwilowo zmaterializowałam dopiero jedną. Kolejna pojawi się w środę, kiedy uporamy się z pierwszą rundą pierwszej planszy. Ale co by nie było poniżej podam listę openingów pogrupowanych w pary. Kolejność baaardzo losowa. Generalnie poprosiłam moją anime-tabula-rasa-współlokatorkę żeby uszeregowała pozycje wedle uznania. Nie mam pojęcia jaki klucz miała, ale zestawienie miejscami jest dość zaskakujące, więc będzie emocjonująco! ^^

Plansza nr 1(wersja duża) i w wersji mini:


RUNDA 1: (do środy!)
Cowboy bebop vs 12 kingdoms
Witch hunter Robin vs Lain
Honey and Clover vs Michiko et Hatchin
Wolf's Rain vs Death Note

Pełna lista 1-32, pary zestawione wg zasady 1 z 2, 3 z 4, ..., 31 z 32
1 cowboy
2 12 kingdoms
3 witch hunter robin
4 Lain
5 honey and clover
6 michiko to hatchin
7 wolf's rain
8 death note
9 GITS SAC
10 GITS SAC 2nd GIG
11 NGE
12 Noir
13 black lagoon
14 ergo proxy
15 FMA brotherhood
16 paranoia agent
17 higashi no eden
18 higurashi
19 monster
20 umineko
21 azumanga daioh
22 bakemonogatari
23 victorian romance emma
24 mononoke
25 baccano
26 Xam'd
27 texhnolyze
28 beck
29 ouran
30 spice and wolf
31 Zoku-sensei
32 Lucky Star




Manni - N lis 08, 2009 2:05 am
Na szczęście pierwsza "runda" odbyła się bez większych problemów moralnych .

1. Cowboy Bebop (no ba! )
2. Lain (j/w!)
3. Honey and Clover (mimo całej sympatii do openingu z "Michiko...", sentyment do serii "H&C" i jej openingu jest zbyt silny)
4. Wolf's Rain ("Stray...!")

Jeszcze raz wielkie brawa dla sketch za ogarnięcię całości przedsięwzięcia! Ogólnie to proponuję, żeby po tym wszystkim wyniki pojawiły się na stronie głównej (bo szykuje się epicka walka przecież, świat o tym usłyszeć musi!) .



Grabiarz - N lis 08, 2009 7:24 am
1. Taki wybór na początek brrrr... ostatecznie, mimo wszystko 12 kingdoms bardziej mi się podoba. Mój klimat
2. Lain lepsza
3. Op z H&C bardzo pomysłowy, ale już wywaliłem Bebopa, więc zostaje jazzowa Michiko
4. Death note, wilczki niestety bez szans.



Góral - N lis 08, 2009 7:27 am
Nom, postarałaś się sketch :). Dzięki ci bardzo za ten survivor.

1. 12 Kingdoms
2. Witch hunter Robin
3. Honey and Clover
4. Wolf's Rain (podkład muzyczny w openingu Death Note'a to jeden z najgorszych jakie słyszałem :P).




Issina - N lis 08, 2009 8:06 am
1.12 kingdoms
2. Witch hunter Robin (op do Lain nigdy mi nie pasował...)
3. nic Oo bo op ani z H&C ani z M&H mi się nie podoba ;x
4. Wolf's Rain



Luik - N lis 08, 2009 8:42 am
12 kingdoms
Lain
Michiko et Hatchin
Death Note



Ximinez - N lis 08, 2009 9:10 am
Momentami bym dyskutował z kolejnością listy, ale mniejsza o to

Cowboy bebop
Lain (co wogóle robi tutaj Robin?)
Michiko et Hatchin (oba kiepskie, MtH nadrabia grafiką)
Death Note (kwintesencja współczesnych OP od Madhouse)



Tassadar - N lis 08, 2009 10:26 am
Ważna sprawa - wygląda na to, że głosy są za a nie przeciw konkretnym tytułom (poprawcie jeśli się mylę), bo to ważne przy ich podliczaniu będzie.

1. "Cowboy Bebop" ma na początek łatwego rywala i "12 Kingdoms" mimo klimatu wymięka.
2. "Lain" minimalnie wygrywa z "WHR", ale naprawdę minimalnie
3. Punkt dla "Honey and Clover" głównie za wrażenia artystyczne
4. "Wolf's Rain" ma świetny opening, muzycznie lepszy od "DN", ale z sentymentu i na wspomnienie wrażenia jakie wywarł na mnie 2 opening z "DN" gdy go widziałem po raz pierwszy głosuję właśnie na niego.



Sydonai - N lis 08, 2009 10:54 am
*zaciera ręce* To czas na rozpoczęcie wiekopomnego survivoru xD

1. Cowboy Bebop
2. Oba średnio mi przypadły do gustu, ale o włos wygrywa Lain
3. H&C przechodzi przez wzgląd na sentyment
4. Wolf's Rain - Yoko Kanno wykonała kawał dobrej roboty

p.s. Wielkie dzięki dla sketch za ogarnięcie tego całego bałaganu xD



edo - N lis 08, 2009 11:23 am
A dalej przejść powinny:

1. 12 Kingdoms.
2. Lain.
2. Michiko&Hatchin.
4. Death Note.

Sketch, Twoja współlokatorka ma talent do nieświadomego robienia pełnych grozy zestawień . Pare pojedynków będzie naprawdę bardzo trudnych.



Nanalu - N lis 08, 2009 12:13 pm
no no, naprawdę te zestawienia.... ale tym weselej będzie i będą bardziej wyrównane szanse
moje typy
1. Cowboy Bebop
2. Witch Hunter Robin (tępienie Lain to moja domena )
3. Mitchiko et Hatchin (przypomniałam sobie że jakkolwiek H&C kocham, to opening do niego trochę mniej )
4. Wolf`s Rain (opening do DN mnie nigdy nieprzekonywały... )



zergadis0 - N lis 08, 2009 12:13 pm
U mnie zostają:
1. Cowboy Bebop
2. Witch hunter Robin (Lain też dobra, ale WHR ma jeden z moich ulubionych ulubionych opów ever)
3. Michiko et Hatchin
4. Ciężka sprawa... bardzo ciężka ;/, pewnie niektóre osoby jakby to zobaczyły to by mnie za to zlinczowały (MtH to ósmy co do najczęściej słuchanych przeze mnie zespołów, a album Buuikikaesu ma u mnie 5/5), ale... Wolf's Rain.



xenomic - N lis 08, 2009 12:16 pm

poprosiłam moją anime-tabula-rasa-współlokatorkę żeby uszeregowała pozycje wedle uznania
Szacun dla sketch za świetną formułę i "wave kończyną górną prawą" dla Współlokatorki bo zestawienia są czasami bardzo karkołomne

1. Cowboy Bebop
2. Witch hunter Robin
3. Michiko&Hatchin
4. Wolf's Rain



Góral - N lis 08, 2009 12:43 pm

Sketch, Twoja współlokatorka ma talent do nieświadomego robienia pełnych grozy zestawień :oops:. Pare pojedynków będzie naprawdę bardzo trudnych.
Może i nieświadome w większości przypadków, bo zestawienie obu openingów GitS-a było na pewno z premedytacją :P.



sketch - N lis 08, 2009 12:47 pm
Jakoś mi się głupio zrobiło ...
A zestawienia owszem, głosujemy ZA danym tytułem. Moje głosy w tej rundzie są takie same jak u Manniego i Sydonai. Cowboy jest jednym z moich faworytów do finału, a przez ten opening z Desu Noto nie mogłam przebrnąć, choć wiem, że jest dobry i świetnie pasuje do serii.
Więc Cowboy, Lain, Honey and Clover i Wilczki ^^
ta runda jeszcze jako taka, ale mam stracha jak to będzie wyglądać dalej...
I jeszcze jedno pytanie, czy rozwiązania dla rund w środę i niedzielę Wam odpowiadają, czy chcielibyście jakieś inne terminy- szybciej, więcej czasu?


Może i nieświadome w większości przypadków, bo zestawienie obu openingów GitS-a było na pewno z premedytacją .

Ja też tu węszę jakąś nieświadomą premedytację, jej Ghosto musiało się połączyć z siecią, wybadać teren i stwierdzić, że taka kontrowersja na samym początku zrobi nam wielkie kuku



Grabiarz - N lis 08, 2009 1:20 pm
Moim zdaniem to dobry pomysł z tą środą i niedzielą (ewentualnie może sobotą?) każdy będzie mógł zagłosować niezależnie od tego czy ma neta w domu/stancji/akademiku.

I też mi się podoba starcie gitsów w I rundzie, to sprawiedliwe rozwiązanie.
W innych przypadkach Twoja szanowna współlokatorka naraża nas na morderczo ciężkie dylematy



tatanka - N lis 08, 2009 1:37 pm
Jejku, ale ustawienie ...Juz dzisiaj bylo mi trudno wybrac (mimo tego, ze akurat nie spotkali sie bezposrednio moi faworyci), a co bedzie potem - strach sie bac. Niektore zestawienia sa po prostu zabojcze...natepna runda bedzie czystym cierpieniem z dwoma GITS-ami, Noir i NGE, Black Lagoon i Ergo Proxy....

Moje glosy
1.Juuni Kokki - pomimo wszystko...wiem ze Bebop jest genialny, ale nie do konca moj klimat...
2.Lain - jeden z najbardziej zapamietanych przeze mnie openingow
3.Hachimitsu to clover - zaskakujacy graficznie i zrobiony z jajem ( i z innymi skladnikami )
4. Wolf's Rain - tu akurat za duzo nie cierpialem, mimo ze Desu Noto mi sie podobalo, to muzycznie mi za bardzo halasowalo...

edit:
Jak dla mnie sroda i niedziela sa jak najbardziej ok



Daldow - N lis 08, 2009 2:50 pm
W eliminacjach nie uczestniczyłem, to też zabrakło kilku moich ulubieńców, natomiast całe zestawienie wygląda dość ciekawie więc postaram się od czasu do czasu oddać swoje głosy:

1. Bardzo miło wspominam Opening z 12 Kingdoms. Spędzałem przy nim zimowe wieczory pochłaniając kolejne odcinki owinięty w koc. Sentyment jednak musi ustąpić gdy zestawić go trzeba z jednym z najlepszych stylistycznie pokazów audiowizualnych w anime. Oddaje rzetelnie zapracowany głos na Cowboya Bebopa i jego Tank!

2. WHR to seria młodzieżowa, to też i opening jak na takiż koncept jest całkiem udany. Opening Lain jest jednak doskonale zgrany z serią wbrew pewnym pozorom, a sekwencja niesie ze sobą wiele odpowiedzi dla uważnych widzów Głos na Lain.

3. Michiko et Hatchin ma naprawdę bardzo dobry opening. Chwali się świetne zgranie stylowe audio i wideo, oraz spójność z kompozycją serialu. Zawsze jednak odpowiadam, że w przypadku Honey and Clover nie zawsze podejmuje obiektywne oceny. W związku z tym, że dla mnie talerzowe ekscesy to kwintesencja jednej z ulubionych serii to oddaję pozytywny głos na Honey and Clover

4. W ostatniej parze nie mam dylematu. Pewnie i ten opening z Death Note ma jakiś urok, ale mnie to darcie kotów z epileptyczną mazią kolorów do siebie nie przekonuje. Wolf's Rain ma bardziej tradycyjną, ale nieodparcie urokliwą koncepcję. Głos na Wolf's Rain

Pozdrawiam



Nanalu - N lis 08, 2009 4:30 pm

W innych przypadkach Twoja szanowna współlokatorka naraża nas na morderczo ciężkie dylematy
a może to i lepiej? dlaczego ma być tak łatwo znowu? właśnie dlatego są pojedynki by wyłonić tych, którzy mimo świetnego przeciwnika okazali się jednak w jakimś stopniu lepsi będzie weselej w ten sposób i ostateczny zwycięzca rzeczywiście okaże się najlepszy, a nie dlatego będzie the best, że po prostu trafił na gorszych przeciwników, z którymi nie było problemu z wyborem
ps. również optuję za środą i niedzielą



Grabiarz - N lis 08, 2009 5:04 pm
Nie mówię że to źle, ba, cieszy mnie perspektywa takich ciężkich wyborów - już w pierwszej rundzie widać że nie ma zdecydowanych faworytów i będzie ostra walka



Wolverine - N lis 08, 2009 9:27 pm
1. Cowboy Bebop
2. Witch Hunter Robin
3. Michiko to Hatchin
4. Death Note



Shinyu - N lis 08, 2009 9:46 pm
Cowboy Bebop
Lain - jeden z najpiękniejszych jakie kiedykolwiek słyszałam. Po prostu kocham głos tej pani, kocham samo anime i nie wyobrażam sobie żebym mogła wybrać cokolwiek innego zwłaszcza ze opening do WHR jest dla mnie slaby
Michiko&Hatchin - nie podoba mi się animacja do HC, po prostu mnie odrzuca, tańczące jedzenie to nie jest coś co mnie śmieszy i bawi. Ani w jednym, ani w drugim opie muzyka mi nie przypadła do gustu, dlatego wybrałam MH, bo lepiej dla mnie wygląda (no i ten dawny avatar sketch, wiec miło się kojarzy ;D)
Wolf's Rain - bez żadnych wątpliwości.



Yumegari - Pn lis 09, 2009 6:38 am
Dylematu nie mam. Cowboy Bebop ze swoim Tankiem! wygra u mnie każdy pojedynek. Najlepszy opening jaki znam. Pierwsze miejsca w każdej kategorii.
Za to tutaj prawdziwy konflikt tragiczny - nie dość że same piosenki są trochę podobne w stylu, to jeszcze obydwie mają dla mnie duże znaczenie sentymentalne. Duvet z Lain była drugim chronologicznie (po Bebopie) openingiem do anime, jaki usłyszałam dziecięciem będąc i pierwszy raz wchodząc do Internetu; nic dziwnego, że ma swoje specjalne miejsce w moim sercu. Witch Hunter Robin zawiódł mnie bardzo jako anime, ale opening oglądałam przed każdym nudnym odcinkiem, po każdym nudnym odcinku i jeszcze bez kontekstu. Uwielbiam samą Shell i ponadto uważam, że animacja jest znacznie lepiej dopasowana do melodii niż w przypadku Lain, gdzie te dwie rzeczy na mój gust się lekko gryzą. Which Hunter Robin wygrywa.
Tu znowu problem, tym razem dlatego, że openingi są nietypowe, z tymże każdy na swój sposób. Nie wariuję na punkcie żadnego z nich, chociaż należą do grupy tych bardzo przeze mnie lubianych. Paraiso ma naprawdę świetną, słoneczną stylizację grafiki (bardzo w moim guście), ale piosenka, chociaż w założeniu miała powtórzyć sukces openingu z Bebopa, jest moim zdaniem słabsza niż mogłaby być. Honey and Clover wygrywa, bo pomimo lekko skrzeczącego wokalu ma wpadającą w ucho linię melodyczną i naprawdę wyjątkową towarzyszącą jej animację.
Wolf's Rain musiał natomiast zwyciężyć w tym pojedynku. Umieram, kiedy słyszę duet Yoko Kanno/Steve Conte, a Stray wyjątkowo im wyszło. O konkurencie można powiedzieć tyle, że był kolorowy. Do ewentualnego oglądania z wyłączonymi głośnikami.



sketch - Pn lis 09, 2009 9:54 am

(no i ten dawny avatar sketch, wiec miło się kojarzy ;D)
Wolf's Rain - bez żadnych wątpliwości.

Kyaa! Dziękuję. Dawny avatar wciąż widnieje na MALu, bo mały łobuz Hatchin miło się kojarzy i mnie ; )
(offtopowa prywata- przepraszam...)



sketch - Śr lis 11, 2009 6:04 pm
Wyniki RUNDY 1:
cowboy bebop: 12 (Manni Ximinez Tassadar Sydonai Nanalu zergadis0 xenomic sketch Daldow Wolverine Shinyu Yumegari)
12 kingdoms: 6 (Grabiarz Góral Issina Luik edo tatanka)

Robin: 7 (Góral Issina Nanalu zergadis0 xenomic Wolverine Yumegari)
Lain: 11 (Manni Grabiarz Luik Ximinez Tassadar Sydonai edo sketch tatanka Daldow Shinyu)

H&C: 8 (Manni Góral Tassadar Sydonai sketch tatanka Daldow Yumegari)
Michiko et Hatchin: 9 (Grabiarz Luik Ximinez edo Nanalu zergadis0 xenomic Wolverine Shinyu)

Wolf's Rain: 12 (Manni Góral Issina Sydonai Nanalu zergadis0 xenomic sketch tatanka Daldow Shinyu Yumegari)
Neath Note: 6 (Grabiarz Luik Ximinez Tassadar edo Wolverine)

Do rundy 5 z tej serii przechodzą pogrubione tytuły

W tej rundzie biorą udział:
GITS SAC vs GITS SAC 2nd GIG
NGE vs Noir
Black lagoon vs Ergo Proxy
FMA brotherhood vs Paranoia Agent

Za brak odnośników do niektórych przepraszam, ale one gdzieś tam są w wątku eliminacyjnym!
Powodzenia przy dylematach rundy drugiej



Nanalu - Śr lis 11, 2009 6:50 pm
aaa, znowu trudny wybór... hihi
1. nie znam żadnego GITSa, więc prawdopodobnie nie umiem docenić walorów obu openingów w stopniu odpowiednim, ale bardziej podoba mi się GITS SAC, więc przy nim zostanę
2. Noir, co prawda NGE ma też całkiem niezły, ale osobiście tępię NGE jak się da, więc openingowi sie niestety dostaje rykoszetem
3. no i zonk.... chlip, nie wiem który lepszy... i obie piosenki lubię... dobra, o włos (słownie i dosłownie) wygrywa Ergo Proxy
4. Paranoia Agent - ten opening jest tak psychodeliczny, że siłą rzeczy człowiekowi drga powieka i lewy kącik ust



Issina - Śr lis 11, 2009 7:19 pm
1. Mimo wszystko GITS SAC.
2. Noir
3. Black lagoon
4. Paranoia Agent



zergadis0 - Śr lis 11, 2009 7:30 pm
1. GITS SAC 2nd GIG - jeden z kilku najlepszych opów w historii anime, natomiast op do pierwszego sezonu... średnio do mnie przemawia .
2. Niby sam op do Noir trochę lepszy... ale jako że jestem fanbojem NGE - NGE wygrywa .
3. Black lagoon - magia I've .
4. FMA brotherhood - YUI - i wszystko jasne .



Góral - Śr lis 11, 2009 7:43 pm
Heh, praktycznie nic z tego co chciałem nie przeszło do następnej rundy (a taki Cowboy Bebop wygrał miażdżącą przewagą choć jest to jeden z najgorszych openingów na liście IMO)...

1. GiTS 2 (zbliżony poziom, ale jednak dwójka bardziej mi wpada w ucho)
2. NGE (jednak większe wrażenie na mnie robił i rzadziej przewijałem niż op Noira)
3. Ergo Proxy (i to zdecydowanie, przynajmniej nie muszę zatykać uszu jak go słucham)
4. Paranoia Agent (nie wiem co FMA:B robi na tej liście)



Tassadar - Śr lis 11, 2009 7:53 pm
1. GitS SAC 2nd GIG - po prostu lepszy
2. Noir - mimo, że NGE ma kultowy opening, to Noir jest jednak początkiem serii openingów w genialnym stylu
3. Black Lagoon kosi Ergo Proxy równo z ziemią.
4. FMA Brotherhood - w kwietniu nasłuchałem się tego na okrągło w każdym sklepie Animate, radiu i ogólnie wszędzie więc mi się już na neuronach odcisnęło.



xenomic - Śr lis 11, 2009 8:05 pm
1. GitS SAC 2nd GIG (o wiele lepszy wizualnie i muzycznie od konkurenta)
2. NGE (po obejrzeniu Noir w ostatnim tygodniu, mam przesyt tego openingu i zdecydowanie klikam "ctrl+right" czyli 90s do przodu)
3. Straszny zgryz... Minimalnie jednak wygrywa ErgoProxy a linka do shorta jest TUTAJ
4. FMA:Brotherhood OP1



Daldow - Śr lis 11, 2009 8:39 pm
Witajcie,

1. Oba openingi to kawał solidnej roboty. Opening drugiego sezonu ma lepszy montaż, bardziej wpada w ucho. Jednak dzięki fenomenalnie niejednoznacznemu "Inner Universe" to właśnie Gits SAC (pierwszy sezon) otrzymuje mój głos. A i sekwencja dla uważnych całkiem niegłupia.

2. Swego czasu pamiętam zabawną dyskusję na IRCu w której naśmiewałem się z openingu NGE, ku złości przebywających na kanale fanów tytułu. Pamiętam też pewną ciekawą dyskusję o tym, jak koreluje opening NGE z niejednoznaczną koncepcją całego serialu. I chyba tylko dlatego dziś oddaję pozytywny głos na popowy opening NGE. Poza tym, opening z Noir nie reprezentuje sobą absolutnie nic ciekawego.

3. No i tutaj rzeczywiście pojawia się zgryz. Opening Black Lagoon to fajnie przemyślana sekwencja; chwytliwa, z gustem i dowcipem i wygrałaby z każdym innym tytułem tej rundy. Niestety, na swoje nieszczęście, wylądowała w parze z openingiem Ergo Proxy, który jest posiadaczem jednej z najlepszych sekwencji otwierających serial anime. Oddaję głos na Ergo Proxy.

4. Bezsprzecznie Paranoia Agent. Kon nawet openingi musi robić genialnie przewrotne i prześmiewcze na poziomie rozdziabionych twarzyczek bohaterów openingu

Pozdrawiam



Wolverine - Śr lis 11, 2009 8:47 pm
1. GITS SAC
2. Noir (przez zamiłowanie do broni palnej)
3. Black Lagoon (zero wątpliwości)
4. FMA: Brotherhood



Ximinez - Śr lis 11, 2009 9:05 pm
GITS SAC 2nd GIG
graficznie prosta sprawa: 'pig disgusting CG' nie ma co startować do eleganckiego, dynamicznego openingu z 2nd GIG (na marginesie- trącącego matrixem). Z muzyką już jest problem. Do utworów śpiewanych w kilku językach mam od zawsze awersje. W pierwszym sezonie był odpowiedni nastrój, w drugim świetne wpasowano tekst w tematykę serii. Gdybym oceniał sam dźwięk stawiał bym na 'Inner Universe', jako całość jednak postawie na 'rise'

NGE
z dwóch powodów. powtarzana do znudzenia ścieżka dźwiękowa Noir wybitnie negatywnie zostanie przeze mnie zapamiętana (wielbiona przeze mnie Yuiki Kajiura musi mi w tym momencie wybaczyć, wiem, że to nie jej wina a studia odpowiedzialnego za serie). Dwa: strasznie lubię katować opening z Evangeliona w Taiko No Tatsujin. Przyjemny i wpadający w ucho (do tego przeważa wykonaniem)

Black lagoon
Ergo Proxy to moja pierwsza ofiara takiego, a nie innego ułożenia listy. Całkowicie odmienne style muzyczne, reżyseria, klimat utworu. W obu świetnie dopasowane do realiów i tematyki serialu. Obiektywnie (oceniając poziom i jakość wykonania) EP jest lepszy... Ale obiektywizm istnieje tylko w definicji

FMA Brotherhood
OP do Paranoia Agent kojarzy mi się z jodłowaniem, nie pytajcie czemu, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Za to przy oglądaniu openingu z Brotherhood przechodzą mnie ciarki (dokładnie przy perkusji na 0.48 ). Klimat, klimat i jeszcze raz klimat... do tego elegancka animacja.



xenomic - Śr lis 11, 2009 9:50 pm

OP do Paranoia Agent kojarzy mi się z jodłowaniem, nie pytajcie czemu, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie.
A już myślałem, że tylko mi na myśl przychodzi banda kolesi w zielonych gatkach i podkolanówkach, w czapeczkach z piórkiem



Grabiarz - Śr lis 11, 2009 9:54 pm
1. Wolę Gits 2 - jest taki bardziej... drużynowy
2. Evunia zostaje. Kiedyś jak przegrałem zakład to przez tydzień ten OP funkcjonował jako dzwonek w moim telefonie, a mimo to nadal go lubię
3. Ciężko, ale jednak Ergo proxy. Świetne zgranie animacji z żywym obrazem
4. Tu bez wątpliwości Paranoia agent. Moja przygoda z tym anime zaczęła się właśnie od tego intrygującego OPa. Miało się wtedy kilka lat mniej i było to dość intensywne przeżycie

A to jodłowanie jest świetne! Hirasawa ma taki ciekawy zwyczaj łączenia tego elektronicznego plumkania z muzyką ludową. Jak na przykład "Parade" w Papryce.



Manni - Śr lis 11, 2009 10:48 pm
Tu sie zaczynają naprawdę poważne schody, bo o ile w pierwszym etapie wybór był w miarę łatwy, to teraz już idzie znacznie trudniej...

1. Jednak wygrywa opening do GITS: SAC (1), bo znacznie bardziej pasuje mi jego klimat, a do tego mam do niego wielki sentyment - kiedyś na ferie w miejskim domu kultury puszczali nam GiTSa: SAC (i jeszcze Trigun i Hellsinga) i od tamtego czasu "Aria Gloris" mi się wbiło w łepetynę.

2. Okrutne, ale trzeba wybrać jeden, więc w tym wypadku decyduję się na NGE ze względu na stare sentymenty - pamiętam, że kiedyś słuchałem tego openingu codziennie, a co więcej - podobał się nawet moim nie-anime'owym młodszym braciom. Poza tym wciąż bardzo mi się podoba (szczególnie ten jeden moment, kiedy muzyka IDEALNIE montuje się z obrazem 1:07. Po prostu mistrzostwo.

3. I kolejny problem. O moim wyborze zadecydowały dwie rzeczy: to, że jednak wolę jak się śpiewa po angielsku dobrze albo w ogóle się po angielsku nie śpiewa (dlatego np. nie nominowałem w endingach "Spice and Wolf") oraz zdałem sobie sprawę, jak często słucham "Save Me", kiedy włączam swoje ulubione utwory z anime. Czyli oczywiście Ergo Proxy.

4. Brak większych problemów. Śmiejący się ludzie z tragediami w tle oraz hipnotyzujący wokal, czyli Paranoia Agent.

BTW - szkoda mi Honey and Clover, bo strasznie lubię ten opening. Ale walczył zdecydowanie najdzielniej w całym etapie (w żadnym z trzech pozostałych walczących nie było tak małej różnicy punktowej).



Luik - Cz lis 12, 2009 6:51 am
GITS SAC 2nd GIG
NGE
Black lagoon
FMA brotherhood

A uzasadniać nie będę, bo to i tak nieistotne



tatanka - Cz lis 12, 2009 1:33 pm
1. GITS - SAC (Inner universe)
2. NGE
3. Ergo Proxy
4. Paranoia Agent



Sydonai - Cz lis 12, 2009 6:04 pm
1. GITS SAC 2nd GIG
2. NGE
3. Ergo Proxy
4. FMA Brotherhood



Shinyu - So lis 14, 2009 12:48 pm
GITS SAC 2nd GIG
NGE
Ergo Proxy
FMA

ah i ja bym była bardzo wdzięczna za podrzucanie jednak, mimo wszystko, tych linków w temacie wiem że "to gdzieś jest" w eliminacjach ale grzebanie i szukanie trochę zajmuje, a ja tylko wpadam na chwilę. szukając op do fma nie bardzo wiedziałam która to wersja, no i żeby był zwykły opening a nie jakiś fandub, cover, itp.



sketch - So lis 14, 2009 5:26 pm

ah i ja bym była bardzo wdzięczna za podrzucanie jednak, mimo wszystko, tych linków w temacie wiem że "to gdzieś jest" w eliminacjach ale grzebanie i szukanie trochę zajmuje, a ja tylko wpadam na chwilę. szukając op do fma nie bardzo wiedziałam która to wersja, no i żeby był zwykły opening a nie jakiś fandub, cover, itp.
Rozumiem w czym rzecz., ale tym razem też nie miałam czasu, żeby poszukać gdzie indziej niż na tubie, bo weekend ten mam w rozjazdach. Ale przy następnych zestawieniach z pewnością linki będą się pojawiać

Podsumowanie i liczenie jutro, jeszcze trochę czasu zostało, pozwolę sobie zagłosować również:
1. GITS SAC 2nd GIG- bo jest sexy. Ujęcia sekcji są sexy, a major w płaszczu jest super-sexy. Co prawda całość trąci teledyskiem mtv, ale mnie to nie przeszkadza .
2. NGE - tu nie jestem obiektywna, bo wraz z puszczanym na niemieckim VOXie późnymi nocami NGE zaczęła się moja przygoda z anime. Sentymenty górą!
3. Ergo Proxy- ciężka sprawa, bo opening do Black Lagoon obiektywnie rzecz ujmując jest bardzo dobry i w dodatku z pomysłem. Ale wciąż mam dreszcze przy pierwszych sekundach "Kiri", a moment w którym wchodzi refren i jest sobie Vincent na szczerym polu zdecydowanie bezkonkurencyjny.
4. FMA brotherhood- siadam i płaczę, bo Paranoia Agent zdecydowanie lepsze, ale akurat ten pierwszy opening do drugiej serii FMA za bardzo wlazł mi w ucho i za bardzo się zadomowił.



edo - N lis 15, 2009 12:20 pm
No ostatnią chwilę:
1. Wstrzymuję się od głosu. Muzycznie wolę inner universe, ale rise też jest bardzo dobre. Którekolwiek przejdzie będzie dobrze.
2. Noir.
3. Black lagoon.
3. FMA Brotherhood-Niby do PA jest bardzo udany i psychodeliczny, ale zwrotka strasznie mi zgrzyta. A mimo że do FMA wybitny nie jest, to całkiem ładnie pasuje do serii.



sketch - N lis 15, 2009 12:35 pm
Pora na wyniki RUNDY 2 ^^ (update! po dodaniu głosów przez edo )
GITS SAC: 6 (Nanalu Issina Daldow Wolverine Manni tatanka)
GITS SAC 2nd GIG: 10 (zergadis0 Góral Tassadar xenomic Ximinez Grabiarz Luik Sydonai Shinyu sketch)

NGE: 12 (zergadis0 Góral xenomic Daldow Ximinez Grabiarz Manni Luik tatanka Sydonai Shinyu sketch)
Noir: 5 (Nanalu Issina ez Tassadar Wolverine edo)

Ergo Proxy: 10 (Nanalu Góral xenomic Daldow Grabiarz Manni tatanka Sydonai Shinyu sketch)
Black Lagoon: 7 (Issina zergadis0 Tassadar Wolverine Ximinez Luik edo)

FMA brotherhood: 10 (zergadis0 Tassadar xenomic Wolverine Ximinez Luik Sydonai Shinyu sketch edo)
Paranoia Agent: 7 (Nanalu Issina Góral Daldow Grabiarz Manni tatanka )

Zestawienia RUNDY 3:
Higashi no Eden vs Higurashi no Naku Koro ni
Monster vs Umineko no Naku Koro ni
Azumanga Daioh vs Bakemonogatari
Victorian Romance Emma vs Mononoke

Plansza zostanie dodana na dniach, nie mam chwilowo dostępu do swojego komputera : )



zergadis0 - N lis 15, 2009 12:52 pm
1. Szlag, jeden z najcięższych wyborów tego survivoru ;/... jednak Higurashi za klimat, fakt, że utwór był zrobiony dla anime (a nie znaleziony w repertuarze zespołu jak w HnE) i za epicki cover (zwący się Higurashi no Naku Goro Ni), który by nigdy bez tego utworu nie powstał .
2. Umineko - wprawdzie nie jest to dla mnie jakieś wielkie arcydzieło (jak dla niektórych), ale bardziej mi się podoba od opa do Monstera.
3. Hmm... jednak Bakemonogatari, choć osobiście najbardziej lubię tam opa nr. 4 , co nie zmienia faktu, że Azumanga też ma opa epickiego XD.
4. Mononoke - nie widziałem ani jednego ani drugiego, więc wreszcie jakiś w miarę obiektywny wybór sugerując się samym openingiem .



Góral - N lis 15, 2009 1:00 pm
1) Mam problem, bo oba openingi cienkie są IMO, ale zagłosuję na Higashi no Eden, bo Higurashi nie lubię :P
2) Tutaj z kolei bez cienia wątpliwości głosuję na Monstera (czyli strzelam do Umineko, ale chyba już ustaliliśmy, że to pół-survivor jest ;))
3) Bakemonogatari, od openingu Azumangi wszystko jest lepsze
4) Emma, ponieważ muzyka ma dla mnie pierwszorzędne znaczenie w openingach, a utwór z Mononoke średnio mi się podoba



Luik - N lis 15, 2009 2:58 pm
Odpadł już Death Note i Black Lagoon... ile jeszcze lubianych przeze mnie openingów macie zamiar zamordować?

Higurashi no Naku Koro ni - przeciwnik nie ma żadnych szans.
Umineko no Naku Koro ni - tu też raczej bezproblemowo
Azumanga Daioh - w swojej kategorii nie ma sobie równych
Mononoke - oba kiepskie, ale ten trochę lepszy od konkurenta.



Wolverine - N lis 15, 2009 3:47 pm
1. Higurashi no Naku Koro ni (op to HnE jest niezły ale Higurashi ma miażdżący klimat)
2. Umineko no Naku Koro ni
3. Bakemonogatari
4. Mononoke


Odpadł już Death Note i Black Lagoon... ile jeszcze lubianych przeze mnie openingów macie zamiar zamordować

Mam podobne odczucia. Jak na razie nic nie idzie po mojej myśli. Op z Black Lagoon był moim faworytem w tym surviworze. Nadal zostało kilka tytułów, za które trzymam kciuki ale coś mi się wydaję, że nie będę zadowolony z wyniku tych zmagań



Issina - N lis 15, 2009 3:54 pm
1.Eden ma zawsze szanse Zdecydowanie bardziej przyjemny dla ucha i oka.
2. Tu mialam duzy problem, bo melodia z Umineko jest swietna, ale wokal tej pani jest wprost paskudny... Ostatecznie głos na Monster.
3. Azumanga Daioh. Op do Bakemonogatari jest po prostu mdly =/
4. Choc obydwa tytuly są swietne, to openingi jakos nie wyszly Glos na Emme, bo mimo wszystko ma bardziej klimatyczny op od Mononoke.



Grabiarz - N lis 15, 2009 4:09 pm
1. Higurashi - za melodię, słowa, klimat
2. Jednak Monster górą
3. Tu zdecydowanie Azumanga. Op do Bakemonogatari rzeczwiście taki jakiś nieciekawy.
4. Kubańska melodia z Mononoke troche mi przeszkadzała z początku, ale wszystko wynagradza szata graficzna. Sorry, Emma!



Nanalu - N lis 15, 2009 4:43 pm
no cóż są gusta, guściki i chwała że są różne.
moje zestawienie, a tym razem mam naprawdę zgryz a zgryz...
1. powiem szczerze, tutaj naprawdę nie wiedziałam co wybrać, więc suma sumarum postawiłam na Higurashi no Naku Koro ni , ale tylko dlatego że przy wyliczaniu tak mi wypadło ;p
2. nie oglądałam Monstera a opening do niego wydał mi się jakiś mdławy jak dla mnie więc Umineko no Naku Koro ni
3. Bakemonogatari - bardzo lubię piosenkę do tego openingu, AD mnie zwyczajnie wkurza.
4. jakkolwiek nigdy nie udało mi się Emmy obejrzeć powyżej 2 odcinka (próbowałam 3 razy i za każdym razem przysypiałam), zaś Mononoke uwielbiam, to zgadzam się, że do niego opening jest... dziki. więc wygrywa Emma.



Shinyu - N lis 15, 2009 6:14 pm
To straszne. Co ja mam wybrać? Pierwsze starcie będzie dla mnie bolesne i tak, przecież ubóstwiam openingi do Higurashi, z drugiej strony całą wiosnę słuchałam Falling Down i... no i chyba stawiam na higashi no eden Gdyby tam było Naraku no Hana, to wątpliwości bym nie miała.
Poza tym, Umineko no Naku Koro ni. Nie zachwyca mnie szczególnie, ale chyba jednak bardziej się podoba niż op do Monster. Choć to może wynikać z tego, że opening do Umineko mi się już osłuchał i jakiś taki milszy się wydaje.
Dalej... no bez jaj. Jasne, że Bakemonogatari!
I na koniec Emma



Tassadar - N lis 15, 2009 6:52 pm
1. Rzeczywiście najtrudniejszy wybór do tej pory. Oasis to jednak klasa i tym oto sposobem głosuje na "Eden", nie zaś na "Higurashi" (opening był nastrojowy, niepokojący, tajemniczy ale w tym zestawieniu musiał polec).
2. Tu wybór dość prosty, głównie dlatego, że opening "Monstera" przy tylu odcinkach ile liczy sobie serial po prostu mi się przejadł, a i melodia nie jest najciekawsza (choć przyznam, że klimat "Ściganego" czuć w każdym kadrze). Głos na "Umineko"
3. Ech... kolejne strasznie trudne zestawienie. "Azumangę" doceniam z humor i oryginalność openingu, ale "Bakemonogatari" ma tak wysmakowaną i artystycznie dopracowaną sekwencję, że nie pozostaje nic innego jak zagłosować akurat na nią.
4. Klimaty japońskie bardziej mi się podobają niż wiktoriańskie. Głos na "Mononoke"



tatanka - N lis 15, 2009 8:16 pm
W ostatniej rundzie mialem kupe dylematow, tutaj nie mam dylematow, ale dlatego, ze imo wiekszosc openingow z tej rundy nie powala na lopatki , delikatnie mowiac...

1.Higurashi - bo imo jego konkurent jeszcze slabszy
2. Monster - mimo ze Umineko jest ciekawszy i graficznie i muzycznie to Monster pasuje mi 100% do anime i do tego jeszcze to przedstawienie europejskich miast + mrok...
3. Azumanga - bo jest zabawna a ten op do Bakemonogatari jest jak juz ktos rzekl mdly
4. Emma, Emma i jeszcze raz Emma

Co do mordowania faworytow - to na tym polega zabawa...sam musialem zamordowac kilku swoich faworytow, bo mieli lepszego przeciwnika, tez mojego faworyta...



Yumegari - Pn lis 16, 2009 12:34 am
Przyznaję, Higurashi ma niesamowity klimat (nawet jeżeli się serii nie wiedziało, jak ja), ale Oasis to Oasis. I jeszcze taka piosenka Oasis! Eden of the East musiał wygrać. Nawet jeżeli z barokowością grafiki z deczka przesadzono.
Tu Monster góruje zdecydowanie, bo opening od Umineko skutecznie zniechęcił mnie od śledzenia tej serii (pomijając już wszystko inne). Monster ma klimat, i naprawdę działającą na wyobraźnię animację.
Trzecia para to openingi, z których żaden jakoś mnie nie zachwycił, ale z dwojga złego wolę Bakemonogatari.
I na koniec Mononoke. Ach, te rytmy, ach, ten głos, ach, te instrumenty! W połączeniu z lekko przerażającymi obrazami doskonale wprowadzają w psychodeliczny klimat serialu. Pomimo oczywistego faktu, że Emma ma bardzo ładny, przyjemny i również pasujący do opowieści opening, to jednak z żalem muszę przyznać, że tym razem ją odrzucam.



Ximinez - Pn lis 16, 2009 12:37 pm
Higurashi no Naku Koro ni
Mimo wszystko Higurashi. Kawałek sam w sobie nie porywa ale w połączeniu z obrazem tworzy naprawdę niepokojącą atmosferę (załamania dźwięku i przester na wokalu na początku robią swoje). [Intro Kai miało co prawda fajniejszy obraz, ale zawaliło sprawę z muzyką.] Falling down za to mi się przejadło, poza tym wolę bardziej oryginalny teledysk niż jego animowane wersje.

Umineko no Naku Koro ni
Faktycznie głos wokalistki jest dyskusyjny (imo niepotrzebnie momentami wysoko wyciąga), ale całość bezapelacyjnie nadrabia podkładem muzycznym i zestawieniem kadrów. Monster ma swój klimat, nie można wiele zarzucić, ale stawiam go oczko niżej od Umineko.

Azumanga Daioh
Nie widziałem co prawda serii, ale opening jest bardzo sympatyczny. Bakemonogatari ze swoimi spółkującymi zszywaczami również powoduje uśmiech, ale jako całość słabo zapada w pamięć.

Mononoke
Przez op do Victorian Romance Emma ledwo przebrnąłem, zaziewałem się niemożebnie i prawie zasnąłem. Za to w Mononoke mamy feerie barw i przewijającą się przez ekran przy akompaniamencie ... akordeonu!! Kto by pomyślał, że przyjdzie spotkać się z tym instrumentem w serii anime. Naprawdę przyjemna melodia, trochę oderwana klimatem od tematyki tytułu, ale wpadająca w ucho.



Manni - Pn lis 16, 2009 12:54 pm
1. Głos na Higashi no Eden, mimo całej sympatii dla Higurashi - tamten opening zawsze średnio mi pasował (poza pierwszymi 10 sekundami )
2. Oczywiście Monster - podobnie jak z Higurashi, Uminekowy opening ma świetny pomysł wyjściowy, ale wykonanie nie mnie nie przekonuje.
3. Za sentyment, humor i lekkość: Azumanga Daioh
4. Zastanawiam się jak ten wyjątkowo klimatyczny utwór do Victorian Romance Emma można uznać za "kiepski", ale odkładam tę smutną refleksję na bok i oczywiście głosuję na ten tytuł, mimo że z tego co widzę nie ma szans z żywiołową feerią barw i dźwięków Mononoke.



sketch - Pn lis 16, 2009 5:47 pm
Na początek muszę się przyznać do smutnej sprawy- komputr mi wcięło na dwa tygodnie do naprawy. Pracuję na takim lapku-gruchotku sprzed wieku i generalnie no chansu na obrazkowe plansze. Bardzo przepraszam, może gdzieś pod koniec survivoru będę mogła nadrobić te ubytki.
A teraz moje głosy:
Higashi no Eden- tu miałam dylemat, bo opening do Higurashi bomba (loli bejbe tu i tam, krew kapie tu i tam, psychodelka! ), ale Eden mniej standardowy, i bardzo lubię moment wyłaniania się tytułu na tle miasta, wraz z dźwiękiem towarzyszącym. Poza tym w Higurashi ptem lecieli już w każdym kolejnym oeningu na jedno kopyto.
Monster! Nie wiem co takiego super jest w Umineko, mnie niby też się podoba, ale jednak monster jest bardzo klimatyczny. Nawet jeśli nie zmienia się przez grom odcinków.
Azumanga- bo choć muzycznie nie daję rady przebrnąć, to doceniam humor. Studio od Bakemonogatari też już trochę wyrobiło sobie schemat.
No i Emma, bo chociaż Mononoke uwielbiam, to ten opening jest bardzo ładny.



edo - Pn lis 16, 2009 10:00 pm
Sketch, dzięki że policzyłaś tego spóźnialskiego
1. Mimo wszystko Higashi no Eden.
2. Monster! Mój nowy faworyt.
3. Azumanga.
4. Emma. Mononoke mimo świetności serii ma niezbyt udany opening.



Sydonai - Wt lis 17, 2009 4:44 pm
1. Tu nieważne kto wygra i tak będę zadowolony. Za klimat i wspaniałą muzykę wygrywa Higurashi.
2. Bez problemu przechodzi Monster, Umineko zawsze przewijam.
3. Pomimo że mam wielki sentyment do openingu Azumangi to wygrywa jednak o szerokość włosa Bakemonogatari.
4. Obu serii nie oglądałem, więc opierając się jedynie o wrażenia z pierwszego widzenia wybieram Emme.



xenomic - Wt lis 17, 2009 4:56 pm
1. Higashi no Eden
2. Umineko no Naku Koro ni
3. Bakemonogatari
4. Mononoke



Daldow - Wt lis 17, 2009 10:23 pm
1.Przyznam, że opening do Higurashi robi całkiem niezłe wrażenie i początkowo to o nim myślałem jako o zwycięzcy tego pojedynku. Wynikało to z faktu, że całej wartości op Higashi no Eden dopatrywałem się w talencie braci Galagher. Po ponownej analizie stwierdzam jednak, że wolę może nie nowatorską, ale inteligentnie skonstruowaną sekwencję Higashi no Eden. Jest ona po prostu bardziej elegancka i przemyślana. Inteligencja zwyciężyła nad klimatycznym urokiem - głos na Eden of the East

2. Zdecydowanie Monster. Klimat, suspens i nienachalność - to jego główne zalety. Przeciwnika ma marnego, Umineko nie powinno przejść surowego etapu eliminacji w mojej skromnej opinii.

3. Opening do Bakemonogatari niczym nie zaskakuje ani nie ujmuje. To spokojna, stonowana sekwencja z dość typowym podkładem muzycznym. Opening do Azumangi wprowadza w stan azumangowego humoru w sposób potwornie skuteczny. Już po 1,5 minuty czujemy się gotowi na kolejną dawkę absurdu

4. Nie widzę żadnego uroku w openingu ery wiktoriańskiej. Prosta nuta w prostej sekwencji, chyba tylko dla tych którzy żywią jakiś sentyment wobec serialu. Opening do Mononoke jest zaś fenomenalny w kontekście serii, gdyż moim zdaniem jest taką fajną grą pomiędzy jarmarcznym charakterem opowieści o mononoke, a artystyczną przewrotnością koncepcji wizualnej.



sketch - Śr lis 18, 2009 9:57 pm
Przyznam szczerze, że była to pasjonująca rozgrywka i ciekawe podliczanie punktów! Mamy też pierwsze dogrywki, w związku z czym proszę o jakieś pomysły co z tym fantem zrobić.
Sytuacja punktowa wygląda następująco:
higashi no eden 10 (Góral Issina Shinyu Tassadar Yumegari Manni sketch edo xenomic Daldow)
higurashi no naku koro ni 8 (zergadis0 Luik Wolverine Grabiarz Nanalu tatanka Ximinez Sydonai)

monster 10 (Góral Issina Grabiarz tatanka Yumegari Manni sketch edo Sydonai Daldow)
umineko 8 (zergadis0 Luik Wolverine Nanalu Shinyu Tassadar Ximinez xenomic)

azumanga 9 (Luik Issina Grabiarz tatanka Ximinez Manni sketch edo Daldow)
bakemonoatari 9 (zergadis0 Góral Wolverine Nanalu Shinyu Tassadar Yumegari Sydonai xenomic)

emma 9 (Góral Issina Nanalu Shinyu tatanka Manni sketch edo Sydonai)
mononoke 9 (zergadis0 Luik Wolverine Grabiarz Tassadar Yumegari Ximinez xenomic Daldow)

Powtarzanie procedury nie ma sensu, bo nie sądzę by nagle zmieniły Wam się typy.
Tymczasem runda 4 fazy pierwszej survivoru, występują:
baccano! vs Xam'd
Texhnolyze vs BECK
Ouran Host Club vs Spice and Wolf
Zoku Sayonara Zetsubou Sensei vs Lucky Star
Szaleństwo...



Tassadar - Śr lis 18, 2009 10:24 pm
Dogrywki możemy zrobić na zasadzie dania czasu osobom które nie głosowały na zdecydowanie się do czasu skończenia kolejnej (czyli tej) rundy. Jeśli to nie pomoże, trzeba będzie rzucić monetą.

1. Straszny dylemat, ale ostatecznie głos na Xam'd, gdyż bardziej przemawiają do mnie tamtejsze rytmy. Poza tym lubię BBS, zwłąszcza za to co zrobili w Appleseed.

2. Texhnolyze. Bez zastanowienia - jeden z bardziej wciągających openingów, w starciu z jak to zwę, srubuduburockiem po prost miażdży.

3. Spice and Wolf - opening Ourana mnie tak odrzucał, ze nie dałem go rady oglądać i słuchać. Za to S&W aż się chce samemu podśpiewywać razem z wokalistką.

4. Rumba, rumba : Funga - 1 : 0



Wolverine - Śr lis 18, 2009 10:31 pm
1. Xam'd
2. Texhnolyze
3. Spice and Wolf
4. Lucky Star

Jak odpadnie Xam'd albo Texhnolyze to chyba zacznę podejrzewać jakiś spisek



sketch - Śr lis 18, 2009 10:51 pm

Dogrywki możemy zrobić na zasadzie dania czasu osobom które nie głosowały na zdecydowanie się do czasu skończenia kolejnej (czyli tej) rundy. Jeśli to nie pomoże, trzeba będzie rzucić monetą.


W tym rzecz, że wszyscy zainteresowani do tej pory (sztuk 18) swój głos w tej rundzie oddali proszę o alternatywne rozwiązania inaczej skończy się na losowaniu albo Współlokatorce (a to może być bolesne )...



tatanka - Śr lis 18, 2009 11:50 pm
jest jeszcze tzw. "glos Minerwy" (w tradycji greckiej w odniesieniu do Orestei Ajschylosa, w tradycji angielskiej casting vote) - w wypadku remisu glos przewodniczacego gremium (tutaj sketch - prowadzaca survivor) liczy sie podwojnie....



Manni - Śr lis 18, 2009 11:52 pm
A może po prostu "pomieszać" teraz tytuły? Albo poczekać z tym na późniejsze rundy, bo może jeszcze jakieś remisy będą...
Inna propozycja: wygrywa ten, który otrzymał więcej punktów w nominacjach. Tym sposobem wygrywa Azumanga, ale Emma i Mononoke wciąż walczą, bo nawet tyle samo osób na nie głosowało i w ten sam sposób (3 x 1, 2x 0,5 pkt). Te dwa można na razie zostawić i użyć, jeśli dogrywek będzie więcej i wtedy "pomieszać" .

Tymczasem:

1. Baccano! - and all that jazz. Świetny. Trza w końcu obejrzeć mi serię .

2. Z wielkiego sentymentu oraz z faktu, że często słucham openingu do Becka, głosuję na ten właśnie tytuł. Ale Texnolyze to świetny konkurent.

3. Bez żadnych problemów: kiss kiss fall in love. Ouran. Może nie moje klimaty, ale cholerstwo wpadło mi strasznie w ucho .

4. I'm in despair! Zdecydowanie .



tatanka - Cz lis 19, 2009 12:30 am
Zapomnialbym zaglosowac

1) Pierwszy pojedynek trudny, ale wygrywa Xam'd
2)Echchchchch, dobra niech bedzie Beck
3) Spice and wolf - bez watpliwosci
4) w zasadzie zaden mi sie nie podoba, ale jak juz mam wybierac to Zoku Sayonara Zetsubou Sensei



Luik - Cz lis 19, 2009 6:52 am
baccano! - bardzo przyjemny w odbiorze, no i ciekawy.
BECK - chociaż za bardzo mi się nie podoba, to i tak lepszy od konkurenta.
Spice and Wolf - co tu dużo gadać. Jest po prostu piękny pod każdym względem. Poza tym występuje w nim Holo, a to już jest wystarczający powód, żeby wygrał ten pojedynek
Lucky Star - szkoda, że ZSZS trafił na LS. Chciałby obejrzeć oba w następnej fazie.

Co do dogrywek to wydaje mi się, że propozycja Tassadara rozwiązuje problem. Z resztą, o ile pamiętam, to we wcześniejszych survivorach tak to się właśnie odbywało.



Issina - Cz lis 19, 2009 7:29 am
1. Xam'd
2. Texhnolyze
3. nie lubilam zdanego z tych opow, ale niech ostatecznie bedzie S&W
4. Zoku Sayonara Zetsubou Sensei oczywiscie

co do remistu, to jestem za propozycja, by wymieszac piosenki.



sketch - Cz lis 19, 2009 1:35 pm
Dziękuję za pomocne uwagi
Myślę, że propozycja Manniego odnośnie wymieszania openingów będzie dobrą opcją i wydłuży nam troszkę zabawę (co osobiście uważam za plus^^). Więc jeśli nie macie sprzeciwów to po tej rundzie zrobimy rundę dogrywkową, bo kto wie- może jeszcze z tej rundy coś do dogrywki się uzbiera ...



Grabiarz - Cz lis 19, 2009 2:22 pm
1. Baccano - w tej kategorii akurat xamd może mu naparskać
2. Beck
3. Spice and Wolf
4. Wszystko, tylko nie Raki Suta. Głos na SZS



Yumegari - Cz lis 19, 2009 3:12 pm
Xam'd. Obydwa openingi wydają się być oparte na jakimś pomyśle i to się chwali. Niestety, muzycznie Baccano! trochę zajeżdża mi zrzynką z Bebopa, i to wcale nie jakąś superową. Zresztą zawsze mnie nieco nudził, ten niekończący sie korowód równorzędnych bohaterów... przez co żaden się nie wybija i nie przyciąga uwagi - w połączeniu z raczej monotonną muzyką. Xam'd natomiast ma naprawdę porywającą, wpadającą w ucho piosenkę i jakoś zaraża mnie ogromną energią - przechodzi.
Texhnolyze ma niewyraźny,męczący klip, ilustrowany denerwującą muzyką. Nic specjalnego, widzieliśmy to już wiele razy w przypadku innych serii, tylko lepsze. Nie ma szans z Beckiem, który mnie osobiście zmusił do pokochania tej serii od pierwszych dźwięków gitary, jakie usłyszałam w tej piosence, I pierwszych, amerykańskich bilboardów. Uwielbiam.
O ile Ouran to jedna z moich ulubionych serii, to openingu (endingu zresztą też) nie mogłam znieść. To akurat tej rodzaj j-popu, który przyprawia mnie o mdłości. I ten róż! Szczęście, że się przemogłam i zobaczyłam serię, bo była duża szansa, że odpuściłabym ją sobie, ze względu na opening właśnie. Natomiast Spice and Wolf nie widziałam, ale po pierwszym przesłuchaniu piosenka momentalnie mi się spodobała. Wprawdzie graficznie ten op w ogóle nie jest jakiś szczególny, to jednak oddję głos na niego.
A tu pierwszy dylemat w tym zestawieniu. Ani za jedną, ani za drugą serią specjalnie nie przepadam (może powiem tak: nie wariuję na punkcie ZSZS a Lucky Star nudzi mnie śmiertelnie), to muszę jednak przyznać, że obie wejściówki są bardzo porządne, każda w swojej klasie oczywiście. Ostatecznie oddaję jednak głos na Zoku Sayonara Zetsubou Sensei , na względzie mając opening do pierwszej serii, który jest podobny stylistycznie (tyle że lepszy IMO), a bardzo mi sie podobał (szkoda, że nie przeszedł eliminacji).



Góral - Cz lis 19, 2009 7:44 pm
1) Baccano i to zdecydowanie (a swoją drogą, oba anime uważam za słabe :P)
@Yumegari
Jaka zrzynka z Bebopa? Każdy jazzowy kawałek będziesz do niego przyrównywać? Równie dobrze mogę napisać, że twórcy Bebopa zrzynali od twórców "Gliniarza i prokuratora".
2) Za szatańską muzyką (czyt. techno) nie przepadam, a kawałek z Becka wpada w ucho od razu, stąd strzał do Texhnolyze
3) Spice and Wolf, też zdecydowanie (taki j-pop jak w Ouranie to słyszę w co drugim anime)
4) Oba openingi nie podobają mi się kompletnie, ale z dwojga złego wolę ten z Lucky Stara



Nanalu - Cz lis 19, 2009 7:48 pm
1. proszę państwa, nie zaprzeczam. opening do Xamd jest świetny (nie znam animca, ale op wystarczył by mnie zachęcić do obejrzenia), ale moim number one i tak pozostaje przecudne Baccano! dla mnie bezapelacyjne.
2. no i zonk .... Texhnolyze ostatecznie, ale w bólu wybrany, bo opening do BECKa też daje czadu...
3. lubię opening do Ourana, jest bardzo sympatyczny, ale klimat ze Spice and Wolf bije go na głowę.
4. anatomia, balecik i dramat.... no pewnie, że Zoku Sayonara Zetsubou Sensei

chciałam tutaj zaznaczyć, że nie licząc pozycji nr jeden wszystkie openingi, których nie wybrałam, należą do moich ulubionych anime. czyżby oznaczało to, że potrafię być obiektywna? (dygresja)



edo - Cz lis 19, 2009 9:10 pm
1. Baccano! Opening wyszedł im prześwietnie.
2. Mimo wszystko (znowu...) Beck. Bardzo sympatycznie wpasowuje się w serię.
3. Blee. Spice and Wolf, choć w ckliwości zajeżdża Rubikiem. Ale co zrobić, gdy dostało takiego konkurenta.
4. Senseia raz poproszę.



sketch - Cz lis 19, 2009 11:34 pm
Żeby nie było, że gdzieś na szarym końcu- zagłosuję teraz.
1. Opening baccano świetnie koresponduje z pomysłem na całą serię- więc z bólem oddaję na niego głos. W sumie to dla mnie najgorsze zestawienie jak do tej pory, iście diabelskie... uwielbiam Ksiamdo! A swoją drogą piosenka do drugiego openingu Xam'da ma świetny i genialny w swojej prostocie teledysk własny (to ta btw).
2. Texhnolze muszę w końcu obejrzeć- ten opening mnie w tym utwierdził...
3. Kiss kiss fall in love!
4. Sensei zawsze rządzi, ale tym razem stawiam na panienki. Nie oglądałam Lucky Star i nie wiem czy bym temu anime podołała, ale opening miło mnie zaskoczył, więc tym razem nie zatańczę rumby...



Shinyu - Pt lis 20, 2009 12:12 pm
a ja zagłosuję jutro z rańca, więc mam prośbę żeby na mnie poczekać... (z tego co pamiętam, w środy i soboty są rozstrzygnięcia). Później zedytuję tego posta i wpiszę swoje typy.

1. Dwa fajne. Nie wiem który wybrać. Ojejku. Niech będzie Xam'd.
2. Beck.
3. Ouran pluje różem. oczywiście, spice and wolf
4. Rumba, rumba, rumba!

(dla mnie jakaś słaba ta runda, poza moimi dwoma faworytami coś mi się nieszczególnie podobają pozostałe propozycje)



sketch - Pt lis 20, 2009 12:25 pm
Właściwie to nawet w niedzielę, więc się nie spiesz



Ximinez - Pt lis 20, 2009 2:07 pm
Xam'd
Texhnolyze
prosta sprawa: oba zmusiły mnie do natychmiastowego rewindu odcinka po napisach początkowych i sprawdzenia kto robił muzykę zanim zabrałem się za dalsze oglądanie (skutek: Xam'd na pierwszym miejscu w rubryce 'biblioteka' oraz wielki szacunek i sympatia do Juno Reactor (chociaż to nie moja muzyka (do tego nazywanie ich 'technem' to nielicha potwarz))). Pomijam fakt, że oba są bajerancko zmontowane i dopasowane i trafiają w 100% muzyką w animacje

Ouran Host Club (nawet nie pamiętam op do S&W)

Zoku Sayonara Zetsubou Sensei
rumba rumba rumba rumba rumba... rumba rumba rumba rumba rumba
graficznie sprawa dyskusyjna, muzycznie najlepszy ze wszystkich 3 otwieraczy SZS (polecam na dzwonek do telefonu ).



xenomic - So lis 21, 2009 10:00 am
1. Xam'd !!!!!
2. BECK
3. GRRRRRR... Zestawienie dwóch openingów których nie przewijam. Współlokatorka nie ma serca Mimo całej sympatii dla S&W, lepszą czołówkę ma jednak Ouran Host Club
4. Lucky Star

Chyba dogrywka powinna odbyć się na końcu każdego poziomu. Na razie są 2 pary, myślę że łatwiej będzie wymieszać tytuły spośród kolejnych 2 lub nie daj boziu 3 par. Lub za radą tatanki, jak w EuroPolGazie, gdy akcjonariusze nie dojdą do porozumienia decydujący głos ma prezio rady nadzorczej, więc sketch wskaże paluszkiem kogo lubi bardziej Zawsze może poprosić Współlokatorkę o odegranie roli Sierotki



Sydonai - So lis 21, 2009 12:32 pm
1. Op Xamd'a według mnie jest nudny i bez wyrazu, pomimo że nie oglądałem serii to wybieram Baccano!
2. Texhnolyze
3. Spice and Wolf niech w końcu przejdzie mój faworyt xD
4. Tutej mam dylemat bo oba opy są nieźle zakręcone i wpadają w oko i ucho xD jednak zwycięzca musi być jeden i jest nim Lucky Star



sketch - So lis 21, 2009 1:23 pm

Chyba dogrywka powinna odbyć się na końcu każdego poziomu. Na razie są 2 pary, myślę że łatwiej będzie wymieszać tytuły spośród kolejnych 2 lub nie daj boziu 3 par. Lub za radą tatanki, jak w EuroPolGazie, gdy akcjonariusze nie dojdą do porozumienia decydujący głos ma prezio rady nadzorczej, więc sketch wskaże paluszkiem kogo lubi bardziej Zawsze może poprosić Współlokatorkę o odegranie roli Sierotki

Dlatego uważam, że lepiej będzie wymieszać (metodą: tytuły po lewej i tytuły po prawej, jeśli nie macie nic przeciwko ). Gdyby mój głos miał się liczyć podwójnie czułabym się nieswojo. Natomiast co do Współlokatorki... Znam ją już trochę, więc mogę mniej więcej oszacować jak wyglądałaby jej nominacja. Mianowicie: Azumanga nie miałaby szans, jej komentarz po pierwszy paru sekundach klipu brzmiałby "wyłącz to...". Więc siłą rzeczy bakemonogatari przechodzi. Z drugiej grupy stwierdziłaby, że Emma jest nudna, mimo że da się jej słuchać, natomiast Mononoke słuchać się nie da, ale "ma fajne obrazki", więc pewnie by Mononoke było jej typem .



tatanka - So lis 21, 2009 3:41 pm
jak sie bawic to sie bawic czyli mieszaj wacpani, tez uwazam, ze najlepiej zostawic runde dogrywkowa na koniec etapu - moze sie cos jeszcze zremisuje do tego konca i bedzie mozna zrobic lepsze mieszanie



zergadis0 - So lis 21, 2009 7:05 pm
1. Nie widziałem ani jednego ani drugiego animca, ale op do Xamda imo duużo lepszy .
2. I jeden i drugi bardzo lubię... ale to opa do Texhnolyze miałem przez parę lat jako dzwonek na komórce, więc na niego oddaję głos .
3. Zdecydowanie Ouran, w ogóle full wersja tego kawałka to jeden z moich ulubionych j-popowych (j-rockowych?) utworów (a b-side singla jeszcze lepszy ).
4. Znowu i jeden i drugi bardzo dobry... ale jednak Lucky Star za taniec i genialny remix od Redalice'a .



Daldow - N lis 22, 2009 12:16 pm
1. Xamd miał dość przyjemny opening, ale w gruncie rzeczy to typowa, solidna produkcja Bonesowa, a jej opening spełnia dokładnie te same uwarunkowania. Młodzieżowe, żywe, dobrze zmontowane. Ostatecznie jednak głos trafia do Baccano!głównie za bardziej nietypowy styl i wzorcową wręcz kompozycję.

2. Nie znam Becka i zapoznaniu się z openingiem raczej znajduje potwierdzenie swojej wizji tego jak on się prezentuje. Co tu więcej na ten temat powiedzieć? Oczywiście głos na Texholyze. Fenomenalny montaż, ciekawy dobór ścieżki (absolutnie pierwszoligowej w całym serialu) i przyzwoita korespondencja z serią. Jeden z liderów.

3. Swego czasu trochę się ubawiłem przy Ouranie, a i czasami zdarzało mi się nie przewijać openingu. Choć jednak wspominam go dosyć miło, to nie widzę w nim nic ciekawego. Opening do Spice and Wolf, niekoniecznie posiada jakieś wybitne cechy wyróżniające go pośród takich sekwencji, ale wydaję się być na tyle przemyślany, że z tej dwójki właśnie na niego oddaje głos.

4. Początek openingu Lucky Star zapewne wszedł już w dorobek anime, jako jeden z bardziej świrniętych w konwencji. Z openingów tyczących zrozpaczonego senseia najbardziej lubiłem pierwszy, ale każdy następny to też małe dzieło samo w sobie. Inteligentne, żeby nie rzec błyskotliwe pod kątem formalnym i treściowym. Mój głos na Zoku Sayonara Zetsubou Sensei.

Pozdrawiam



sketch - N lis 22, 2009 1:25 pm
I w ten oto sposób, mamy pełen komplet głosów , mianowicie następujący:
Baccano! 9 (Manni Luik Grabiarz Góral Nanalu edo sketch Sydonai Daldow)
Xam'd 9 (Tassadar Wolverine tatanka Issina Yumegari Ximinez Shinyu zergadis0 xenomic)

Texhnolyze 9 (Tassadar Wolverine Issina Nanalu sketch Ximinez zergadis0 Sydonai Daldow)
BECK 9 (Manni tatanka Luik Grabiarz Yumegari Góral edo Shinyu xenomic)

Ouran 5 (Manni sketch Ximinez zergadis0 xenomic)
Spice&Wolf 13 (Tassadar Wolverine tatanka Luik Issina Grabiarz Yumegari Góral Nanalu edo Shinyu Sydonai Daldow)

Zoku sensei 11 (Tassadar Manni tatanka Issina Grabiarz Yumegari Nanalu edo Ximinez Shinyu Daldow)
Lucky Star 7 (Wolverine Luik Góral sketch zergadis0 Sydonai xenomic)

Dogrywka jak ustaliliśmy będzie polegała na wymieszaniu utworów. Ma to jednak jeden minus jak zwykle natury logistycznej. Utwory trzeba będzie potem jakoś znowu umieścić w odpowiednich parach w ogólnej rozgrywce. Z początku myślałam, że wystarczy, żeby trzymać się założenia, że dogrywkowe utwory z rundy 3 mieszane z są ze sobą, a z rundy 4 z tymi z rundy 4. Acz to trochę nudne... (i wcale nie załatwia problemu) Więc zestawienie jest wg zasady na lewo runda 3, a na prawo runda 4. Tytuły, które przejdą będą po kolei uzupełniały "luki"w miejscach, gdzie potrzeba finalistów. Wiem, że z racji braku plansz ciężko to sobie zwizualizować, ale postaram się po dogrywce rozpisać możliwie czytelnie jak to się ma, bo kiepski ze mnie tłumacz. A tymczasem podaję zestawienie i już siedzę cicho...

DOGRYWKA: (standardowo do środowego wieczoru)

Azumanga Daioh vs baccano!
Bakemonogatari vs Xam'd
Victorian Romance Emma vs Texhnolyze
Mononoke vs BECK

I od razu moje typy, w sumie wszystkie na prawo: Xam'd, baccano, ech... Texhnolyze, BECK.



Ximinez - N lis 22, 2009 1:33 pm
pas
Xam'd
Texhnolyze
Mononoke (op z BECKa wole w przerobionej wersji na Tribute Albumie z DMC)



Issina - N lis 22, 2009 1:45 pm
1.Azumanga Daioh
2.Xam'd
3.Texhnolyze
4.BECK



Shinyu - N lis 22, 2009 2:01 pm
Ximinez, pomyliłeś, xamd jest w zestawieniu z bakemonogatari, więc musisz wybrać jedno z nich, a nie dwa po kolei ;]

Baccano
Bakemonogatari (a problem mam, chociaż jakoś urzeka mnie ten spokojny głos)
Emma
Mononoke



Grabiarz - N lis 22, 2009 2:03 pm
No to:
Baccano
Xamd
Emma
Mononoke

Ładnie to tak wygląda



Wolverine - N lis 22, 2009 2:17 pm
1. Baccano!
2. Xam'd
3. Texhnolyze
4. Mononoke



Ximinez - N lis 22, 2009 3:05 pm

Ximinez, pomyliłeś, xamd jest w zestawieniu z bakemonogatari, więc musisz wybrać jedno z nich, a nie dwa po kolei ;]

Sorki, już poprawiam.



Tassadar - N lis 22, 2009 3:14 pm
1. Azumanga
2. Xam'd (mimo wszystko)
3. Texhnolyze
4. Mononoke



Sydonai - N lis 22, 2009 3:29 pm
1. Azumanga
2. Bakemonogatari
3. Texhnolyze
4. BECK



dziki - N lis 22, 2009 3:36 pm
1. Baccano!
2. Bakemonogatari
3. Texhnolyze(genialne zestawienie)
4. Mononoke



edo - N lis 22, 2009 3:45 pm
1.Baccano.
2. Xam'd
3. Emma.
4. Beck.



Góral - N lis 22, 2009 3:50 pm
1.Baccano
2. Bakemonogatari
3. Emma
4. Beck



xenomic - N lis 22, 2009 3:51 pm
1. Baccano!
2. Bakemonogatari (straszne zestawienie )
3. Texhnolyze
4. BECK

Koszmarne zestawienie się porobiło
A wszystko z winy Yumegari
Szczęśliwie zaczęła się z nami bawić i swoim przybyciem do naszej piaskownicy spowodowała, że mamy parzystą liczbę babek z piasku do podzielenia Koniecznie znajdźcie następną osobę do głosowania, bo będziemy tonąć w dogrywkach do świąt wielkanocnych



Góral - N lis 22, 2009 4:20 pm

(...) Koniecznie znajdźcie następną osobę do głosowania, bo będziemy tonąć w dogrywkach do świąt wielkanocnych :D
A czy to źle? Osobiście nie rozumiem po co się śpieszyć, minie ten surivor i pomysły na następne się zaczną kończyć pomału. Lepiej wyeksploatować pomysł póki jest okazja, a dogrywki do tego właśnie się przyczynią :).



Nanalu - N lis 22, 2009 5:38 pm
Baccano!
Xamd
Texhnolyze
BECk
o lol, mi też wyszło wszystko na prawo ale jakoś przy tym zestawieniu mi jest prościej



Luik - N lis 22, 2009 8:02 pm
Azumanga
Bakemonogatari
Victorian Romance Emma
Mononoke



Manni - N lis 22, 2009 8:15 pm
Wybieram ten, który znam lepiej i do tego bardzo lubię, czyli Azumanga Daioh
Tu akurat mam mały problem, bo oba znam słabo, ale jednak Xam'd
Oczywiście zdecydowanie Victorian Romance Emma
No i oczywiście BECK



tatanka - Pn lis 23, 2009 2:54 am
1. Azumanga
2. Xam'd
3. Emma
4. Mononoke



zergadis0 - Wt lis 24, 2009 7:13 pm
A tym wszystkie wybory dość łatwe .
1. Azumanga Daioh
2. Bakemonogatari
3.Texhnolyze
4.BECK



Daldow - Śr lis 25, 2009 12:24 pm
Czasu brak, więc bez dodatkowych uzasadnień:

1. Baccano
2. Xam'd
3. Texholyze
4. Mononoke

Pozdrawiam



sketch - Śr lis 25, 2009 7:22 pm
Wyniki pierwszej DOGRYWKI mają się następująco:
azumanga 7 (Issina Tassadar Sydonai Luik Manni zergadis0 tatanka)
baccano 10 (sketch Shinyu Grabiarz Wolverine dziki edo Góral xenomic Daldow Nanalu)

bakemonogatari 7 (Shinyu Sydonai dziki Góral xenomic Luik zergadis0)
xam'd 11 (sketch Ximinez Issina Grabiarz Wolverine Tassadar edo Manni tatanka Daldow Nanalu)

emma 7 (Shinyu Grabiarz edo Góral Luik Manni tatanka)
texhnolyze 11 (sketch Ximinez Issina Wolverine Tassadar Sydonai dziki xenomic zergadis0 Daldow Nanalu)

mononoke 9 (Ximinez Shinyu Grabiarz Wolverine Tassadar dziki Luik tatanka Daldow)
beck 9 (sketch Issina Sydonai edo Góral xenomic Manni zergadis0 Nanalu)

W związku z potrzebą dogrywki DOGRYWKI, do końca następnej rundy (czyli do niedzieli), osoba, która nie zagłosowała w tej rundzie (to zdaje się Yumeragi, no chyba, że nam się zjawi ktoś nowy jeszcze ) może to uczynić i wytypować szczęśliwego zwycięzcę spośród czerwonych tytułów. Jeśli brakujące głosy się nie pojawią zastosujemy "metodę Manniego" czyli przejdzie opening, który w eliminacjach zyskał większą ilość Waszych głosów. Jeśli, nie dajcie bogowie, okaże się, że miały po tyle samo to... będzie problem, no nie?

Tymczasem kolejne wielkie starcia, czyli RUNDA 5.
(nie podaję już linków, bo przyznaję- troszkę nie mam czasu, a i pojawiły się już wcześniej i pewnie nie raz zdążyliście je obejrzeć. Przepraszam jeśli komuś chce się odświeżyć pamięć i musi buszować po wcześniejszych stronach)

Cowboy Bebop vs Michiko et Hatchin
Lain vs Wolf's Rain
GITS SAC 2nd GIG vs NGE
Ergo Proxy vs FMA: brotherhood

A moje typy w tej rundzie tym razem wszystkie na lewo choć strasznie mi szkoda niektórych po prawej, ech... życie.



edo - Śr lis 25, 2009 7:45 pm
1. Z ciężkim sercem głosuję na Cowboya Bebopa
2. Lain
3. GITS, bo jakze by inaczej:D
4. Na przekór wszystkiemu FMA:Brotherhood



Luik - Śr lis 25, 2009 7:58 pm
No i Azumanga poszła się... Z wami to taka zabawa...

Michiko e Hatchin
Wolf's Rain
Neon Genesis Evangelion
FMA: brotherhood



Wolverine - Śr lis 25, 2009 8:07 pm
1. Michiko et Hatchin
2. Wolf's Rain
3. GITS SAC 2nd GIG
4. Ergo Proxy



Góral - Śr lis 25, 2009 8:11 pm
1) Cowboy Bebop - ten drugi opening wypada blado (w przenośni mówię oczywiście, bo ogólnie to jest bardziej kolorowy ;P) przy Bebopie IMO, choć za openingiem Bebopa jakoś specjalnie nie przepadam
2) Wolf's Rain - zdecydowanie bardziej klimatyczny opening niż ten z Laina IMO
3) NGE - tutaj miałem dylemat, na początku napisałem NGE, ale po ponownym przesłuchaniu openingów zmieniłem na Gitsa, by ostatecznie zdecydować się na NGE, jednak dalej nie jestem przekonany czy postąpiłem słusznie. Szkoda, że akurat takie zestawienie się trafiło, choć z drugiej strony co by nie wygrało będzie dobrze
4) Ergo Proxy - prosta sprawa, opening z FMA:B w mi się nie podoba (jak zresztą samo anime), a ponadto kompletnie nie pasuje do FMA



Issina - Śr lis 25, 2009 8:21 pm
1. Ogolnie to nie moje klimaty, ale niech bedzie Cowboy Bebop.
2. Wolf's Rain, bo op do Lain nigdy mi sie nie podobal
3. of course GITS SAC 2nd GIG ^^
4. Ergo Proxy



Ximinez - Śr lis 25, 2009 8:47 pm
Cowboy Bebop
Lain
GITS SAC 2nd GIG
Ergo Proxy



xenomic - Cz lis 26, 2009 7:29 am
1. Cowboy Bebop
2. Wolf's Rain
3. GITS SAC 2nd GIG (sniff! NGE)
4. Ergo Proxy



Nanalu - Cz lis 26, 2009 9:37 am
krótka piłka
1. Cowboy Bebop - co prawda MnH też mi się bardzo podoba, ale Bebop to klasyk
2. Wolf`s Rain - jakim cudem Lain przeszła, to ja nie wiem ;p
3. GITS SAC 2nd GIG - tępienie NGE - ciąg dalszy
4. Ergo Proxy - op do FMA jest dobry, ale dla mnie nie jakiś wybitny



Tassadar - Cz lis 26, 2009 11:24 am
1. Bebop - oba openingi mają swój unikatowy styl, ale Tank! jest nieporównywalnie lepszy.

2. Lain - opening Wolf's Rain jakoś do mnie nie trafia.

3. GitS SAC - NGE ma swój status kultowego, ale obiektywnie patrząc, nie jest to oszałamiający muzycznie kawałek.

4. FMA: Brotherhood - podobnie jak edo, głos na przekór wszystkiemu co logicznie przemawia za Ergo Proxy. Utwór z FMA wpisał się już na stałe w mój prywatny top 10.



Shinyu - Cz lis 26, 2009 2:26 pm

1. Bebop
2. Lain
3. GitS SAC
4. FMA: Brotherhood


Tak samo ;]



tatanka - Cz lis 26, 2009 3:09 pm
1.Cowboy Bebop
2.Jednak Lain
3.ten wybor jest bolesny, bo uwielbiam obydwa. Tyle, ze GITS jest lepszy
4. Ergo proxy



Manni - Cz lis 26, 2009 3:18 pm
1. Zdecydowanie Cowboy Bebop. Przez bardzo długi czas miałem tę piosenkę na swoim mp3, później zniknęła wraz z formatem. Eh, chyba czas jej tam wrócić z powrotem .
2. Ty też większych problemów nie było: Lain. Choć Wolf's Rain to świetna konkurencja.
3. SAC 2nd GIG jest dobre, ale jednak wygrywają sentymenty i NGE
4. Ergo Proxy rządzi.



Sydonai - Cz lis 26, 2009 3:37 pm
1. Cowboy Bebop
2. Wolf's Rain
3. GITS SAC 2nd GIG
4. Ergo Proxy



Grabiarz - Cz lis 26, 2009 6:28 pm
Bebop
Wilczki
EVa
Re-l



Daldow - N lis 29, 2009 11:31 am
1. Los sprawił, że tytuły o bardzo podobnej koncepcji mierzą się ze sobą już teraz. Szczerze mówiąc to wyrównana walka i na korzyść Cowboya Bebopa przemawia jedynie fakt, świeżości jaką prezentował w czasach swego powstawania.

2. Pewien dylemat. Lain posiada bardzo interesujący opening, jednak posiada spore braki realizacyjne, czego powiedzieć na pewno nie można o Wolf's Rain, który reprezentuje naprawdę wysoki poziom komercyjnego openingu, a i w zakresie treści prezentuje się dość interesująco.

3. Z czystej niemal preferencji stawiam na SAC 2nd GIG. Obie sekwencje dzieli wyraźnie styl, zaś żadna w swoim zakresie nie wybija się znacząco.

4. Co mogę powiedzieć. Nadal Ergo Proxy.

Pozdrawiam



sketch - N lis 29, 2009 12:24 pm
Wyniki RUNDY 5
(tym razem dość stanowczo rozłożyły się głosy )
Cowboy Bebop 14 (sketch edo Góral Issina Ximinez xenomic Nanalu Tassadar Shinyu tatanka Manni Sydonai Grabiarz Daldow)
Michiko et Hatchin 2 (Luik Wolverine)

Lain 7 (sketch edo Ximinez Tassadar Shinyu tatanka Manni)
Wolf's Rain 9 (Luik Wolverine Góral Issina xenomic Nanalu Sydonai Grabiarz Daldow)

GITS SAC 2nd GIG 13 (sketch edo Wolverine Issina Ximinez xenomic Nanalu Tassadar Shinyu tatanka Sydonai Daldow)
NGE 3 (Góral Manni Grabiarz Luik)

Ergo Proxy 13 (sketch Wolverine Góral Issina Ximinez xenomic Nanalu tatanka Manni Sydonai Grabiarz Daldow)
FMA: braotherhood 4 (edo Tassadar Shinyu Luik)

W dogrywce wygrywa pozycja, która miała więcej głosów w eliminacjach:
beck (manni, edo, Góral 3 / Ximinez, zergadis0, sketch = 4,5) - o włos dosłownie dalej się prześlizguje ^^
mononoke (edo, Nanalu, Grabiarz 3 / Ximinez, Manni = 4)

Openingi dogrywkowe w kolejności zajmowały puste "miejsca" w rozgrywce dalszej stąd zestawienie kolejne choć nie trzyma się początkowej rozpiski, teraz wygląda następująco:
RUNDA 6:
Higashi no Eden vs Baccano!
Monster vs Xam'd
Texhnolyze vs Spice and Wolf
beck vs Zoku Sayonara Zetsubou Sensei



Wolverine - N lis 29, 2009 12:31 pm
1. Higashi no Eden
2. Xam'd
3. Texhnolyze
4. Zoku Sayonara Zetsubou Sensei



Luik - N lis 29, 2009 12:37 pm

(...)
Neon Genesis Evangelion
FMA: brotherhood



GITS SAC 2nd GIG 13 (sketch edo Luik Wolverine Issina Ximinez xenomic Nanalu Tassadar Shinyu tatanka Sydonai Daldow)
Ergo Proxy 13 (sketch Luik Wolverine Góral Issina Ximinez xenomic Nanalu tatanka Manni Sydonai Grabiarz Daldow)

Może i nic to nie zmienia, ale i tak prosiłbym o naprostowanie

Co do tej rundy
Baccano!
Xam'd
Spice and Wolf
Zoku Sayonara Zetsubou Sensei



Shinyu - N lis 29, 2009 12:50 pm
higashi no eden
xam'd
spice and wolf
zoku sayonara zetsubou sensei



Ximinez - N lis 29, 2009 1:07 pm

1. Higashi no Eden
2. Xam'd
3. Texhnolyze
4. Zoku Sayonara Zetsubou Sensei




sketch - N lis 29, 2009 1:15 pm
Edytowane:
moje typy... W tej rundzie trochę ciężko, ale:
Pomimo wielkiej miłości do openingu z higashi- baccano, bo świetnie pasuje do serii. Dalej, pomimo okropnego fangirlizmu do Xam'da, Monster- bo tak. Następnie nie mam generalnie wątpliwości: Xexhnolyze! I chyba jednak Sensei, rumba rządzi.



luidzi - N lis 29, 2009 2:17 pm
1 Baccano
2 Xam`d
3 Spice and Wolf
4 beck

Oczywiście jeśli można się przyłączyć do zabawy:D



Tassadar - N lis 29, 2009 2:33 pm
1. Higashi no Eden - Oasis przechyla szalę na stronę Edenu.

2. Xam'd - naprawdę, 74 odcinki uświadczenia takiego samego openingu to mimo wszystko nużąca sprawa.

3. Texhnolyze - nowoczesne rytmy wygrywają z nastrojowym brzdąkaniem, zwłaszcza, że wokal w openingu S&W mógłby być mimo wszystko lepszy.

4. Rumba, rumba, rumba rozjeżdża rockandrollowy piknik. Bez litości.



Nanalu - N lis 29, 2009 3:41 pm

Oczywiście jeśli można się przyłączyć do zabawy:D
ależ zapraszamy, im więcej tym weselej

zaś moje typy:
1. Baccano - jakoś w tym wypadku klimat lat 20-tych bardziej na mnie działa poza tym konstrukcja jest genialna
2. Xamd
3. Texhnolyze
4. Zoku Sayonara Zetsubou Sensei



Góral - N lis 29, 2009 3:48 pm
1) Baccano!
2) Monster
3) Spice and Wolf
4) Beck



Grabiarz - N lis 29, 2009 4:08 pm
Jak wyżej



olgita - N lis 29, 2009 4:22 pm
1) Higashi no Eden - mimo naprawdę dobrego i chwytliwego utworu Baccano!, miłość do Oasis robi swoje
2) Xam'd - podobnie jak wyżej~
3) Texhnolyze - brak mi czołówek tego typu w dzisiejszych produkcjach...
4) Zoku Sayonara Zetsubou Sensei - tego wyboru chyba nie muszę wyjaśniać?



Issina - N lis 29, 2009 4:26 pm
1. Higashi no Eden, bo op do Baccano zawsze przewijałam
2. Xam'd. Fajny, rytmiczny. Mimo wszystko jakos bardziej spodobał mi się.
3. Texhnolyze. Sam opening budował już niesamowity klimat.
4. Zoku Sensei



edo - N lis 29, 2009 5:21 pm
1. Baccano.
2. Monster.
3. Texhnolyze.
4. Beck.



tatanka - N lis 29, 2009 6:21 pm
1.Baccano - bez watpliwosci
2.tutaj mam trudny wybor, bo oba sa swietne, ale Xam'd jednak jest przyjemniejszy
3.Spice and wolf idem, decyzja na tej samej zasadzie co powyzej
4. Zoku sensei, mimo ze nie przepadam, jednak ten Beck to zupelnie mnie nie przekonuje...



Manni - N lis 29, 2009 6:35 pm
1. Baccano!
2. Oczywiście Monster!
3. Jednak Texhnolyze
4. Zdecydowanie Beck.



Sydonai - Pn lis 30, 2009 10:26 am
1. Higashi no Eden
2. Monster
3. Spice and wolf
4. Beck



xenomic - Pn lis 30, 2009 12:00 pm
1. Higashi no Eden
2. Xam'd
3. Texhnolyze
4. BECK



Daldow - Śr gru 02, 2009 1:17 pm
Na tym etapie gry wszystkie argumenty tylko powtarzałyby wcześniej przytoczone:

1. Tak jak napisał Tassadar, podkład muzyczny przychyla szalę na korzyść Higashi no Eden
2. Mimo wszystko Monster. To po prostu ciekawsza i bardziej klimatyczna konwencja niż rozrywkowy Xam'd
3. Texhnolyze. I już.
4. Zdecydowanie Sayonara Sensei. Beck to najsłabsze ogniwo tej rundy.



sketch - Śr gru 02, 2009 10:22 pm
Pozwoliłam sobie, aby nie namnażać postów, swoje typy podać na poprzedniej stronie, gdzie zedytowałam wcześniejszy post. To pierwsze ogłoszenie parafialne. Drugie jest takie, że mam swojego gruchotka z powrotem i będę mogła na dniach ogarnąć wszystkie rundy i zrobić eleganckie plansze, aby sprawiedliwości stała się zadość . Kolejne ogłoszenie jest takie, że WYJĄTKOWO wyniki tego starcia podam w poniedziałek. Mam nadzieję, że Wam to nie będzie przeszkadzać.
No, to teraz Wasze głosy z tej rundy:
Higashi no Eden 9 (Wolverine Shinyu Ximinez Tassadar olgita Issina Sydonai xenomic Daldow)
Baccano! 9 (Luik luidzi sketch Nanalu Góral Grabiarz edo tatanka Manni)

Monster 7 (sketch Góral Grabiarz edo Manni Sydonai Daldow)
Xam'd 11 (Wolverine Luik Shinyu Ximinez luidzi Tassadar Nanalu olgita Issina tatanka xenomic)

Texhnolyze 11 (Wolverine Ximinez sketch Tassadar Nanalu olgita Issina edo Manni xenomic Daldow)
Spice and Wolf 7 (Luik Shinyu luidzi Góral Grabiarz tatanka Sydonai)

beck 7 (luidzi Góral Grabiarz edo Manni Sydonai xenomic)
Zoku Sayonara Zetsubou Sensei 11 (Wolverine Luik Shinyu Ximinez sketch Tassadar Nanalu olgita Issina tatanka Daldow)

Znów potrzeba dogrywki. Ponieważ powinna być to runda, w której ostatecznie z każdej z 4 plansz miał się wyłonić zwycięzca z braku tego jednego rozstrzygnięcia, zapytuję ja się Was: a) czy chcecie poczekać na spóźnialskie głosy i na przykład rozwiązać to w ten sposób, że do poniedziałku oddajecie głosy na 3 z 6 pewnych propozycji, natomiast kto nie zagłosował w tej rundzie będzie mógł do poniedziałku wytypować dodatkowo między pozycjami do dogrywki. I od poniedziałku do środy głosy dodawać będzie można na brakujące pozycje z tej rundy. (?)
b) zastosować metodę, która z braku głosów wystąpiła w poprzedniej rundzie. (?) W takim wypadku runda skończyłaby się programowo w poniedziałek.

Czekam na sugestie jakoś do jutrzejszego wieczoru. Tymczasem podaję "wybrakowane" zestawienie tej rundy. Możecie typować teraz, możecie po wyjaśnieniu kwestii dogrywki, ja tak czy inaczej głosy będę zliczać dopiero w poniedziałek, więc jeśli będziecie chcieli coś potem zmienić, zedytować, to śmiało. Jest czas

A zestawienie ma się tak:
plansza nr 1: Cowboy Bebop vs Wolf's Rain
plansza nr 2: GITS SAC 2nd GIG vs Ergo Proxy
plansza nr 3: (tu dogrywka) ale konkurentem jest Xam'd
plansza nr 4: Texhnolyze vs Zoku Sayonara Zetsubou Sensei



tatanka - Cz gru 03, 2009 1:53 am
To ja spelnie obywatelski obowiazek nie czekajac do poniedzialku

1. Cowboy Bebop
2. GITS
3. Xam'd- cokolwiek z tych dwoch dogrywkowych przejdzie, nie wygra u mnie z opem do Xam'da
4. Nie lubie zadnego z nich, ale bardziej nie lubie Texhnolyze, czyli ze glos na Zoku Sensei

Jezeli trzeba bedzie to powtorze ow glos na Xam'd. Musze sie przyznac ze nie zrozumialem do konca propozycji dogrywki, ale moze dlatego ze juz pozno jest i moj cyborgowy procesor jest zmeczony



sketch - Cz gru 03, 2009 9:41 am

Musze sie przyznac ze nie zrozumialem do konca propozycji dogrywki, ale moze dlatego ze juz pozno jest i moj cyborgowy procesor jest zmeczony

haha! Nic dziwnego, ja bardziej mące niż tłumaczę i mam tendencję do stwarzania zdań wielokrotnie złożonych . W skrócie chodzi o to, że albo czekamy na głosy runda przeciąga się do środy, albo przechodzi higashi, bo miał więcej głosów w eliminacjach i runda kończy się planowo, czyli w poniedziałek. Nie zmienia to faktu, że trzy pary są ustalone i można na nie w międzyczasie głosować.



Tassadar - Cz gru 03, 2009 9:48 am
Też głosuję teraz, zaś co do dogrywki najlepsza jest chyba opcja b)

1. Cowboy Bebop - Tank! ma wyjątkowy styl. Opening do WR, mimo że też muzycznie ciekawy już niekoniecznie.

2. Ergo Proxy - jak wyżej - jakość i stylistyka wykonania przechylają szalę w przypadku równie udanych muzycznie kawałków.

3. Jeśli przejdzie to Eden, jeśli nie to Xam'd.

4. I znów Rumba przetacza się po rywalu.



Nanalu - Cz gru 03, 2009 9:59 am
1. Cowboy Bebop
2. Ergo Proxy
3. Higashi no Eden (bye bye moje ukochane Baccano, chlip)
2. Texhnolyze



Shinyu - Cz gru 03, 2009 11:24 am
1. cowboy bebop
2. gits
3. eden
4. zoku



Issina - Cz gru 03, 2009 12:57 pm
1.Cowboy Bebop
2.GITS SAC 2nd GIG
3. Co by nie bylo, to glos na Xamda
4. Texhnolyze



zergadis0 - Cz gru 03, 2009 7:33 pm
1. Wolf's Rain
2.GITS SAC 2nd GIG
3. Eden
4. Texhnolyze



Wolverine - Cz gru 03, 2009 7:55 pm
1. Wolf's Rain
2. Ergo Proxy
3. Xam'd (bez względu na to co wyjdzie z dogrywki)
4. Texhnolyze



Ximinez - Cz gru 03, 2009 8:29 pm
Cowboy Bebop
Ergo Proxy (minimalnie lepszy... i w jednym języku)
Xam'd eot
Zoku Sayonara Zetsubou Sensei ( ze łzami w oczach skreślam Texhnolyze. Jest to debeściarski opening, godny finału, jednak z sentymentem i przebojowością Rumby u mnie nie wygra)



Góral - Cz gru 03, 2009 8:31 pm

1. Wolf's Rain
2.GITS SAC 2nd GIG
3. Eden
4. Texhnolyze

jw.



sketch - Cz gru 03, 2009 11:20 pm
W kwestii dogrywki: uznajemy, że przechodzi pozycja z większą liczbą głosów przy eliminacjach, czyli Eden.
baccano (edo, Nanalu, sketch, Grabiarz 4 / Luik = 4,5)
higashi no eden ( ximinez, tassadar, zergadis0, edo, Sydonai, sketch, Nanalu 7 / edo = 7,5)

Więc by uściślić, ponownie ustawienie:
plansza nr 1: Cowboy Bebop vs Wolf's Rain
plansza nr 2: GITS SAC 2nd GIG vs Ergo Proxy
plansza nr 3: Higashi no Eden vs Xam'd
plansza nr 4: Texhnolyze vs Zoku Sayonara Zetsubou Sensei

Tak jak pisałam, zliczam głosy dopiero w poniedziałek. Wszystkie się liczą i jeśli chcecie coś poprawiać to droga wolna do tego czasu ^^. Może tez aby na przyszłość nie było więcej kolizji tego typu przyjmujemy, że w przypadku dogrywek przechodzi utwór z większą ilością głosów w eliminacjach. Skoro sprawdza się to w miarę dobrze i jest akceptowane.

I moje typy. Najpierw Cowboy, bez mrugnięcia okiem. Potem mam dylemat, dla mnie to zestawienie to już jakiś mini-finał. Obiektywnie Ergo Proxy jest ciekawiej zrealizowane, muzycznie chyba nawet też lepsze- aż dziw, że wokal taki prawidłowo angielski, no ale... Ta major! Kapituluję i stawiam na GITSa acz cokolwiek przejdzie, będzie mnie cieszyć. A dalej bez większych problemów: Eden i Texhnolyze.



Manni - Pt gru 04, 2009 2:04 am

aż dziw, że wokal taki prawidłowo angielski

Myślę, że to może przez to, że jest śpiewany przez Amerykanina .

1. Tylko Cowboy Bebop!
2. Lubię panią Major, ale opening do Ergo Proxy jest jednym z moich ulubionych
3: Chyba jednak Higashi no Eden, bo Xam'd jest ok, ale nie do końca mnie przekonuje.
4. Tu był większy problem, ale stawiam jednak na Rumbę: Zoku Sayonara Zetsubou Sensei



sketch - Pt gru 04, 2009 7:26 am

aż dziw, że wokal taki prawidłowo angielski

Myślę, że to może przez to, że jest śpiewany przez Amerykanina .




luidzi - Pt gru 04, 2009 9:05 pm
1 Wolf`s Rain Za obłędną muzykę:) Chociaż szkoda mi drugiego bo też jest świetny:)
2 Ergo Proxy Jak dla mnie fajniejszy:P
3 Xam`d Strasznie żałuje że nie mogę zagłosować na Baccano, ale cóż życie:P
4 Texhnolyze Bo ten drugi kompletnie mi się nie podoba:P



Grabiarz - So gru 05, 2009 5:27 am
Bebop
Ergo proxy
Eden
Texnolyze



edo - So gru 05, 2009 12:07 pm
A juz myslałam, ze będzie tylko lewa strona:
1.Wolf's Rain
2. GITS SAC 2nd GIG
3. Higashi no Eden
4.Texhnolyze



Luik - So gru 05, 2009 10:40 pm
Wolf's Rain
GITS SAC 2nd GIG
Xam'd
Zoku Sayonara Zetsubou Sensei



Sydonai - N gru 06, 2009 1:24 pm
1. Wolf's Rain
2. Ergo Proxy
3. Eden
4.Texhnolyze



xenomic - N gru 06, 2009 7:51 pm
1. Wolf's Rain
2. GITS SAC 2nd GIG
3. Higashi no Eden - Oasis ze swoim najlepszym singlem jaki dotąd udało się braciom wspólnie napisać i nagrać.
4. Zoku Sayonara Zetsubou Sensei - aczkolwiek nie bez oporów, to jednak nie mam w czym wybrać.

/wave



sketch - Wt gru 08, 2009 12:54 am
Późno bo późno, ale spieszę z wynikami! Gdybym była jakimś komentatorem sportowym rozpływałabym się nad tym jak to wszystkie pary szły łeb w łeb... Ale jest nieparzyście, więc w tej rundzie dogrywek nie ma...

plansza nr 1:
Cowboy Bebop 9 (tatanka Tassadar Nanalu Shinyu Issina Ximinez sketch Manni Grabiarz)
Wolf's Rain 8 (zergadis0 Wolverine Góral luidzi edo Luik Sydonai xenomic)

plansza nr 2:
GITS SAC 2nd GIG 9 (tatanka Shinyu Issina zergadis0 Góral sketch edo Luik xenomic)
Ergo Proxy 8 (Tassadar Nanalu Wolverine Ximinez Manni luidzi Grabiarz Sydonai)

plansza nr 3:
Higashi no Eden 11 (Tassadar Nanalu Shinyu zergadis0 Góral sketch Manni Grabiarz edo Sydonai xenomic)
Xam'd 6 (tatanka Issina Wolverine Ximinez luidzi Luik)

plansza nr 4:
Texhnolyze 10 (Nanalu Issina zergadis0 Wolverine Góral sketch luidzi Grabiarz edo Sydonai)
Zoku Sayonara Zetsubou Sensei 7 (tatanka Tassadar Shinyu Ximinez Manni Luik xenomic)

Gdybyście jednak zauważyli jakieś nieścisłości w podliczaniu, to dajcie znać! Może to wpłynąć na ćwierćfinały
A zestawienie tej rundy wygląda następująco:
Cowboy Bebop vs Higashi no Eden
GITS SAC 2nd GIG vs Texhnolyze

Ja muszę się przespać z decyzją
Ps. A! I ta runda do czwartku, żeby jakoś wypośrodkować moje opóźnienie.



Góral - Wt gru 08, 2009 6:45 am
1) Cowboy Bebop - oba nie bardzo mi się podobają, ale jednak wizualnie i muzycznie pasuje mi bardziej ten z Cowboy Bebopa
2) GiTS - zdecydowanie



Issina - Wt gru 08, 2009 7:50 am
1. Higashi no Eden
2. uhu... nie mam pojecia T.T Z wyliczanki wyszło mi Texhnolyze, wiec niech tak zostanie, bo i tak sama bym nie wybrała.



Tassadar - Wt gru 08, 2009 8:38 am
1. Eden oczywiście. Chyba rozniesie wszystko i wszystkich

2. GITS SAC 2nd GIG choćby z sympatii dla całej Sekcji 9 mającej w openingu swój udział i dlatego, że wokal jest lepszy.



Ximinez - Wt gru 08, 2009 9:19 am
1 Eden
2. Texhnolyze

nie będę uzasadniał bo wyjdzie na to, że jestem niekonsekwentny i się motam w zeznaniach



tatanka - Wt gru 08, 2009 11:51 am
1.Bebop
2.GITS



sketch - Wt gru 08, 2009 1:19 pm
Boebop - bo jest wiecznie żywy i GITS, choć z oporami to jednak pani Major zaczarowała mnie ostatnio i w ogóle zastanawiam się dlaczego na listy nie trafił opening z ani jednej ghostowej kinówki...



Shinyu - Wt gru 08, 2009 1:20 pm
1. Higashi no Eden
2. GITS ^^



Grabiarz - Wt gru 08, 2009 2:01 pm
Bebop
GitS



Luik - Wt gru 08, 2009 7:16 pm
Higashi no Eden
GITS SAC 2nd GIG



Wolverine - Wt gru 08, 2009 7:18 pm
Higashi no Eden
Texhnolyze



Nanalu - Wt gru 08, 2009 8:09 pm
1. ajaj... wygrywa mój dzwonek do komórki, ale na zasadzie ślepego trafu: Cowboy Bebop
2. Texnolyze - jeszcze kilka razy posłucham i na pewno obejrzę



xenomic - Wt gru 08, 2009 8:47 pm
1. Higashi no Eden
2. GITS SAC 2nd GIG



dziki - Wt gru 08, 2009 8:52 pm
1. Cowboy Bebop, innej opcji nie ma... Let's jam!
2. Texhnolyze



zergadis0 - Wt gru 08, 2009 8:54 pm
1. Sam kawałek lepszy w Edenie... ale Cowboy Bebop zamiata go mistrzowskim połączeniem muzyki i animacji .
2. GITS SAC 2nd GIG - ciężki wybór... ale jednak GITS lepszy.



Yumegari - Śr gru 09, 2009 1:27 pm
1. Konflikt tragiczny, nooooo.... Oasis vs. Yoko Kanno!? Chyba jednak Bebop wygrywa. Z sentymentu.
2. Tu GitS bez dwóch zdań.



Manni - Cz gru 10, 2009 12:53 am
1. No zdecydowanie Cowboy Bebop
2. Jednak Texhnolyze



sketch - Cz gru 10, 2009 2:05 pm
WYNIKI PÓŁFINAŁU:
Cowboy Bebop 9 (Góral tatanka sketch Grabiarz Nanalu dziki zergadis0 Yumegari Manni)
Higashi no Eden 7 (Issina Tassadar Ximinez Shinyu Luik Wolverine xenomic)

GITS SAC 2nd GIG 10 (Góral Tassadar tatanka sketch Shinyu Grabiarz Luik xenomic zergadis0 Yumegari)
Texhnolyze 6 (Issina Ximinez Wolverine Nanalu dziki Manni)

I wszystko stało się jasne...
opening Cowboy Bebop czy opening GITS SAC 2nd GIG ?

(Finał trwa do środy: 16.12, klikajcie, oglądajcie, wybierajcie ^^)

A mój głos idzie na Cowboya! Bardzo lubię opening do ghosta, cały czas uważam, że sekcja 9 prezentuje się tam obłędnie, ale wrażenie teledysku mi zostało i jednak wolę bardziej wyrafinowanego pod względem wizualnym Bebopa, nie wspominając już o tym, że Tank! mocniej wierci uszy niż Origa.



Tassadar - Cz gru 10, 2009 2:19 pm
Z identycznych powodów popieram opening do Cowboy Bebop.



Nanalu - Cz gru 10, 2009 2:27 pm
boże, to już finał??
bez tych paneli totalnie się zgubiłam
głos na Bebopa



Luik - Cz gru 10, 2009 3:08 pm
Jak dla mnie oba te openingi w pierwszej rundzie mogłyby odpaść... ale skoro już tu dotarły to głos na GITS SAC 2nd GIG oddaję.



Issina - Cz gru 10, 2009 4:49 pm
Ostatnio nie zaglosowałam na GITSa, wiec tym razem mu to wynagrodze ;]
Glosik na GITS SAC 2nd GIG



tatanka - Cz gru 10, 2009 4:55 pm
aaach gdyby to byl GITS SAC to bym nie mial watpliwosci...

a tak...i tak zaglosuje na GITSA



Ximinez - Cz gru 10, 2009 5:15 pm

Jak dla mnie oba te openingi w pierwszej rundzie mogłyby odpaść... ale skoro już tu dotarły to głos na GITS SAC 2nd GIG oddaję.
może nie aż tak drastycznie, ale myśl przewodnia taka sama.
(jak widać po tym i siostrzanym survivorze system 4 na 4 suxx)



Shinyu - Cz gru 10, 2009 5:25 pm
GITS!



Manni - Cz gru 10, 2009 5:33 pm
Zdecydowanie, bez żadnych większych problemów jeden z najcudniejszych (wizualnie i muzycznie) openingów, czyli...

Cowboy Bebop



Wolverine - Cz gru 10, 2009 5:59 pm
Właśnie takiego finału się obawiałem. Wszyscy ulubieńcy wyeliminowani :/ Z dwojga złego wolę GitS'a.



zergadis0 - Cz gru 10, 2009 7:10 pm
Zdecydowanie GITS .



xenomic - Cz gru 10, 2009 8:31 pm
GITS SAC 2nd GIG



dziki - Cz gru 10, 2009 9:22 pm
Cowboy Bebop!



Góral - Cz gru 10, 2009 10:11 pm
Zdecydowanie GitS. Opening Bebopa ssie :P.



Grabiarz - Pt gru 11, 2009 6:02 am
Wolę Bebopa



luidzi - So gru 12, 2009 5:16 pm
Ja stawiam na Bebopa



edo - So gru 12, 2009 5:27 pm
A ja jak zwykle na GitSa.



sketch - Śr gru 16, 2009 8:33 pm
FINAŁ:

Zaległe plansze:
plansza 1, plansza 2, plansza 3, plansza 4,
dogrywka - i finał (w większej wersji)

Chciałam jeszcze tylko stanąć w obronie systemu . Bowiem jeśli zlepić plansze razem, jedna po drugiej, okazuje się, że dostajemy standardowy typ survivoru z 16ma pozycjami, po pierwszych rundach. W przypadku openingów, na liście z pierwszej strony, openingi niebieskie poszły na lewo, a pomarańczowe na prawo. Jedyne czego można się tak naprawdę uczepić, to kwestia uszeregowania utworów na liście. Ale w tej sprawie już możecie domalować wąsy mojej Współlokatorce (uff!). Dlatego uważam, że jeśli tutaj pojawiło się jakieś rozczarowanie, to może w przypadku endingów będzie inaczej, bo jest tam inna metoda ustawienia- utwory bardziej popularne (te, które zyskały dużo głosów w eliminacjach) walczą ze sobą i tak hierarchia idzie w dół. A pod koniec, trzymając się dalej takiego uporządkowania, ten z grupy mniej punktowanych w eliminacjach może znaleźć się w finale z tym, co dostał dużo. Tutaj, w openingach, w sumie i tak wyszło, że wygrała pozycja z największą liczbą głosów w eliminacjach. Każdy ma swój numer jeden, to oczywiste. I jak w każdej zabawie, gdzie bawi się większa grupa uczestników będą ci niezadowoleni z wyniku, zadowoleni i tacy, którym wszystko jedno.
Mimo wszystko, jak Wam się podobało?
I z całej listy, kto jest Waszym numerem JEDEN?

Ps. Dziękuję za pomoc, aktywność i wyrozumiałość.



xenomic - Śr gru 16, 2009 9:32 pm
/wave
/bow
/respect

Może warto zastanowić się nad eliminacją z dwóch grup po 16 tytułów w drodze wskazania "n-4" aż do ćwierćfinałów ? W kolejnych krokach odpadają pozycje z najmniejsza liczbą głosów: 2x 16-4, 2x 12-4, 8-4, a potem standardowe pary: 4x 1:1, 2x 1:1 i finał.

Dzięki serdeczne za bardzo sympatyczne 4 tygodnie wspólnej zabawy



Tassadar - Śr gru 16, 2009 10:17 pm
Podobało się bardzo, jeden z żywszych i bardziej emocjonujących survivorów jaki się odbył, przynajmniej za mojej kadencji

Miałem cichą nadzieję, że wygra Eden, który w sumie zaszedł daleko a przegrać z Bebopem w półfinale to nie hańba. Liczyłem też na nieco wyższe miejsce FMA, ale i tak ten opening pokonał zacnych rywali



Wolverine - Śr gru 16, 2009 10:34 pm
Ja akurat zaliczam się do grona osób niezadowolonych z wyniku ( ) ale i tak wielkie dzięki za świetną zabawę^^



Manni - Cz gru 17, 2009 12:56 am

aż dziw, że wokal taki prawidłowo angielski

Myślę, że to może przez to, że jest śpiewany przez Amerykanina .




Shinyu - Cz gru 17, 2009 7:43 am
W jakiś sposób od początku przeczuwałam, że wygra GITS.
I myślę że jeśli niektórzy mają jakiś żal o niektóre openingi, to każdego raczej ten wynik satysfakcjonuje.
Mnie przynajmniej - najbardziej Bo wybrałabym Origę w każdym zestawieniu.



Issina - Cz gru 17, 2009 9:18 am
Szczerze, to wole opening do pierwszej serialowki, no ale Origa, to Origa
Do finału przeszły same porzadne kawalki, wiec nie ma co narzekac =]



tatanka - N gru 20, 2009 12:46 pm
Przysiaglbym ze tu pisalem, ale post gdfzies wyparowal...Moze wdusilem podglad zamiast wyslij w srodku nocy....

Co do wynikow to nie jest zle...Co prawda od zwyciezcy wolalbym utwor, ktory przegral z nim w pierwszej rundzie Inner Universe jakby ktos nie pamietal, ale i tak moze byc...

Chcialbym serdecznie podziekowac organizatorce za wlozony czas i wysilek i wszystkim za mila zabawe.

Co do komentarzy na temat zabawy to chyba jednak system czworkowy, mimo ze przyspiesza zabawe to, jak dla mnie, zmniejsza "emocjonalnosc" zabawy...konflikty miedzy pozycjami rozmywaja sie troche w nawale tytulow, czlowiek nawet nie zauwaza a tu juz po finale...i chcialoby sie wiecej.